برنج ایرانی صادراتی

قیمت عمده برنج ایرانی صادراتی


قیمت عمده برنج ایرانی صادراتی بیشتر از برنج های معمول موجود در بازار می باشد. چون برنج ایرانی صادراتی برنجی است که عالی ترین درجه کیفیت را در بازار به خود اختصاص داده است.
مجموعه ما سعی کرده است که با عرضه ی با کیفیت ترین برنج ایرانی با قیمتی مناسب هم رضایت مشتریان را کسب کند. هم باعث شود که خریداران محترم خریدی سودمند و به صرفه داشته باشند.

قیمت عمده برنج ایرانی صادراتی

ویژگی بِرِنج ایرانی چیست؟

برنج ایرانی با توجه به ویژگی های ظاهری، طعم و عطر و محل کشت به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود. بهترین نوع برنج هر دسته جهت صادرات آماده می شود و به فروش می رسد.

در اینجا با برخی از ویژگی های سه دسته اصلی برنج های ایرانی آشنا می شویم.

برنج ایرانی طارم :

برنج طارم نمونه ‌های بسیار متفاوتی دارد. عموماً در شمال کشور کشت آن دنبال می‌شود. البته برخی از برنج ‌های طارم در شمال زیر کشت نمی ‌روند. زیرا هزینه بهره‌ وری از آن تقریباً زیاد است. برنج موسی طارم یک برنج معطر است. این برنج گل سرسبد برنج‌ های ایرانی است. دلیل این امر عطر و طعم بسیار خوب این برنج است. به همین دلیل یکی از گزینه های مناسب جهت صادرات می باشد.

برنج ایرانی صدری :

برنج صدری از خانواده طارم است. معمولاً در شهرستان ‌های گیلان کشت آن دنبال می‌ شود. این برنج از پروتئین بالایی بهره گرفته است. اندازه دانه خام آن ۸٫۷ و دانه پخته آن بیش از ۱۱٫۷ میلی ‌متر است.

برنج صدری حسن سرایی در رده برنج ‌های گران‌ قیمت مجلسی است. نسبت به سایر برنج ‌های ایرانی عطر و طعم بهتری دارد. می تواند گزینه ی خوبی برای صادرات باشد.

برنج ایرانی پر محصول :

برنج پر محصول به دلیل اصلاح نژادی در برخی مناطق کیفیت بالا و در برخی مزارع کیفیت خیلی مطلوبی ندارد، البته این نوع برنج ایرانی صادراتی در برابر کمبود آب و مقاومت در برابر آفت‌ ها از خود مقاومت خیلی بالایی را نشان می ‌دهد و بسیار برنج مغذی و با کیفیتی است.

برنج فجر که از انواع برنج پر محصول است خاصیت آروماتیک یا عطری دارد و از طعم و مزه بسیار خوبی بعد از پخت بهره می ‌گیرد و می توان گفت از کیفیت خوبی جهت صادرات بهره مند است.

ویژگی برنج ایرانی صادراتی چیست؟

مرکز فروش بِرِنج صادراتی ایرانی

مرکز فروش برنج ایرانی صادراتی این محصول را در انواع مختلف و قیمت های متفاوت عرضه می کند.

شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت عمده برنج ایرانی صادراتی و در صورت برای تمایل ثبت سفارش، با مرکز فروش برنج ما در ارتباط باشید و این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

مرکز فروش برنج ایرانی صادراتی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *