برنج ایرانی صادراتی کیسه ای

برنج ایرانی صادراتی کیسه ای


کارخانه انواع برنج ایرانی صادراتی کیسه ای برای پخش این محصول و صادرات آن دست بکار شدند. آن‌ها این محصول را در بسته ها و وزن های متفاوت بسته بندی می‌کنند. سپس به نقاط مختلف جهان صادر می کنند.

کارخانه انواع برنج ایرانی صادراتی کیسه ای

برنج ایرانی کیسه‌ای به چه کشورهایی صادر می شود؟

چندصد هزار سال است که بشر از برنج به عنوان یک منبع غنی و مهم غذایی استفاده می کند. همچنین در کشورهای زیادی برنج کشت می شود. برنج جز غلات است و یکی از خوراک های اصلی روزانه ی افراد به شمار می آید.

گفتیم در بین انواع گوناگون برنج که در ایران کشت می شود برنج شمال از محبوبیت خاصی برخوردار است. استان مازندران، گیلان و گلستان به ترتیب بیشترین سهم را در تولید برنج کشور دارا هستند.

برنج مرغوبی تولید می کنند که برای صادرات مناسب است. از جمله ویژگی هایی که برنج برای صادرات باید دارا باشد خوش پخت ، خوش عطر، کاملا تمیز و بدون خورد بودن است. همچنین بسته بندی برنج از اهمیت ویژه ای برای صادرات برخوردار است.

شرکت های تجاری برای پخش برنج ایرانی و صادر کردن آن به کشورهای مختلف برنج صادراتی شمال را در صدر لیست خود قرار داده اند. از جمله کشورهایی که انواع برنج شمال مثل طارم، هاشمی، دم سیاه به آن صادر می شود کانادا، آلمان، هلند، روسیه، ارمنستان،ترکیه و عراق را می توان نام برد .

منطقه ی مازندران به دلیل اینکه شرایط اقلیمی ویژه ای دارد بیشترین سهم پخش برنج ایرانی را در سراسر جهان دارا است. برنج صادراتی شمال در بین کشورهای همسایه جایگاه خاصی پیدا کرده است.

این برنج ها در کشوری مانند عراق متقاضیانی بسیار دارد. می توان گفت بخش چشم گیری از برنج ایرانی به عراق صادر می شود. از دیگر کشورهایی که می توان گفت سهم عمده ای در بازار صادرات برنج ایرانی دارا می باشد کشور قطر است. قطر به گسترش پخش برنج ایرانی در بازار جهانی نیز کمک شایانی کرده است.

 

 

برنج ایرانی به چه کشورهایی صادر می شود؟

نمایندگی پخش بهترین برنج ایرانی صادراتی شمال

هدف از ایجاد این سایت فروش و صادرات انواع برنج با کیفیت ایرانی به نقاط مختلف ایران و جهان است. این سایت در امر صادرات برنج ایرانی کوشیده است از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ممکن در بازار بهره جسته و امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم سازد. شما می توانید انواع برنج ایرانی صادراتی کیسه‌ای کشت شمال را با بهترین کیفت و با قیمت عمده از سایت ما خریداری کنید.

 

 

نمایندگی پخش بهترین برنج ایرانی صادراتی شمال

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *