صادرات برنج ایرانی شیرودی

صادرات برنج ایرانی شیرودی


صادرات برنج ایرانی شیرودی در سال های اخیر روند رو به رشدی را داشته است. این محصول از ارقام پربازده و البته خوش پخت برنج ایرانی بوده است.که در شمال کشور تولید می شود. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب یکی از مهمترین دلایل اقبال خریداران و صادرات موفق این محصول بوده است.

حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی جهت معرفی بهتر برنج شیرودی و شناسایی بازار هدف از سوی بازرگانان ایرانی از دلایل دیگر رونق گرفتن صادرات در این حوزه است.

صادرات برنج ایرانی شیرودی

ویژگی های برنج ایرانی شیرودی چیست؟

 

در استان های گیلان، مازندران و گرگان ارقام مختلفی از برنج کشت می شود. یکی از پرفروش ترین آنها برنج شیرودی است. به طور کلی می توان ویژگی های این برنج را در موارد زیر دسته بندی نمود.

  • شباهت ظاهری به برنج طارم و هاشمی
  • قد بلند و کشیده دارد.
  • اصلاح ژنتیکی بر روی آن صورت گرفته است.
  • جزء ارقام پربازده می باشد.

شکل ظاهری این برنج شباهت زیادی به برنج طارم هاشمی دارد. این به عنوان ویژگی بارز برنج شیرودی شناخته می شود. برنج ایرانی شیرودی از نژاد برنج هایی است که بر روی آنها اصلاحات ژنتیکی صورت گرفته است. به همین دلیل در دسته ارقام پربازده دسته بندی می شود. دانه های این برنج قدی بلند و کشیده دارند.

به همین علت پس از پخت و دم کشیدن ظاهر بسیار خوبی پیدا می کنند. برای سرو در میهمانی ها گزینه عالی محسوب می شوند. این برنج از نظر کیفیت و پخت مقبولیت زیادی به ویژه در بین رستوران دارها و آشپزخانه های بزرگ پخت غذا دارد. همچنین این نظر می توان آن را با برنج هاشمی، فجر و طارم مقایسه نمود.

در کنار این ویژگی ها، مناسب تر بودن قیمت آن نسبت به دیگر ارقام برنج های شمالی یکی دیگر از دلایل اقبال مردم به خرید آن می باشد. برنج شیرودی از ماندگاری بالاتری هم برخوردار است.

به علت اصلاح ژنتیکی صورت گرفته بر روی آن در برابر آفات و بیماری هایی که مخصوص شلتوک و ساقه های برنج است مقاوم تر هست. به همین دلیل دانه های آن زمان طولانی تری سالم باقی می مانند.

ویژگی های برنج ایرانی شیرودی چیست؟

فروشنده بهترین برنج ایرانی شیرودی

 

فروشنده بهترین برنج ایرانی شیرودی را هم به صورت عمده و هم جزیی به خریداران عرضه می کند. با گسترش خرید و فروش های مجازی، فروشنده اقدام به عرضه اینترنتی این برنج نموده که البته با استقبال خوبی از سوی مشتریان در سراسر کشور روبرو گردیده است.

اگر شما قصد خرید برنج شیرودی را به صورت غیرحضوری دارید و می خواهید علاوه بر صرف زمان کمتر در مبلغ پرداختی خود صرفه جویی کنید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

در این سایت کلیه محصولات با درج قیمت می تواند دست مشتری را در انتخاب محصول دلخواه و متناسب با بودجه خویش باز نماید. فرصت مناسب به تولیدکننده جهت عرضه محصول می باشد.

فروشنده بهترین برنج ایرانی شیرودی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *