برنج ایرانی دودی ناب

قیمت کارخانه ای برنج ایرانی دودی ناب


قیمت کارخانه ای برنج ایرانی دودی ناب امروزه بسته به نوع بسته بندی، وزن و نوع محصول متغییر می باشد و خرید آن از نظر اقتصادی بسیار با صرفه است. یکی از بهترین برنج هایی که در کشورمان ارائه شده و از محبوبیت فراوانی در نزد مشتریان برخوردار می باشد، برنج ایرانی دودی است که نسبت به سایر محصولاتی که در این زمینه وجود دارند. عطر و طعم متفاوتی دارد و بوی دود آن بسیار خوشایند بوده و باب طبع برخی از خانواده های ایرانی می باشد.

قیمت کارخانه ای برنج ایرانی دودی ناب

بهترین روش مصرف برنج دودی

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای هر شخصی به وجود آید این است که بهترین شیوه مصرف برنج ایرانی دودی چیست؟

در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که برنج ایرانی دودی نیز مانند سایر محصولاتی که در این زمینه وجود دارند. به شیوه کته و آبکش تهیه می شود. برای اینکه آن را به صورت آبکش طبخ کنید. باید ابتدا برنج مورد نظر خود را چندین بار با آب شستشو دهید. تا آب زلالی حاصل شود. سپس آن را به مدت ۵ الی ۶ ساعت در آب گرم و نمک به خیسانید. در ادامه داخل آب در حال جوشیدن بریزید. زمانی که دانه های برنج به اندازه کافی نرم شدند. آنها را از آب خارج کرده و سپس دم کنید.

روش کته نیز به این صورت است که ابتدا برنج ایرانی دودی  را به مدت ۵ ساعت در آب و نمک خیسانده. سپس آن را شسته و داخل مقداری آب ریخته و بر روی حرارت ملایم قرار دهید.  پس از اینکه تمام آب آن بخار شد برنج را دم کنید.

بهترین روش مصرف برنج ایرانی دودی

فروشندگان برنج ایرانی دودی ارزان

در زمان های قدیم برای اینکه بتوانند برنج را برای مدت زمان طولانی نگهداری نمایند. آن را به شکل دودی در می آورند. برای انجام این کار معمولاً کیسه های برنج را در یک اتاق در بسته قرار داده و سپس مقداری هیزم و تکه های چوب را می سوزانند. به این صورت برنج هایی که در آن مکان قرار دارند.طعم دود به خود می گیرند.
این نوع برنج ها نسبت به سایر نمونه های مشابه رنگ تیره تری دارند. زمانی که آنها را طبخ نموده و میل کنید. عطر خوشایند و بسیار دلنشین دو را احساس خواهید کرد. برخی از افراد این برنج ها را به تنهایی مصرف می کنند. برخی دیگر آن را با سایر برنج های عطری ایرانی مخلوط می کنند. و آن را برای مصارف شخصی و یا برگزاری مجالس مختلف خویش به کار می برند.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان انواع برنج ایرانی به فعالیت مشغول بوده است. این روزها با فروش برنج ایرانی دودی ناب و با کیفیت در خدمت مشتریان خویش می باشیم.

فروشندگان برنج ایرانی دودی ارزان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *