برنج طارم محلی فریدونکنار

قیمت برنج‌طارم محلی فریدونکنار


قیمت برنج‌طارم محلی فریدونکنار در وب سایت ما قابل مشاهده می‌باشد. می‌توانید از قیمت به روز این محصول آگاهی کسب کنید. علاوه بر این امکان خرید آنلاین برنج از طریق مجموعه ما فراهم است. شما می توانید این محصول را از وب سایت ما خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت برنج طارم محلی فریدونکنار

ویژگی برنج طارم محلی چیست؟

برنج طارم یکی از با کیفیت ترین و خوش پخت ترین ارقام برنج ایرانی می باشد. برای اولین بار در شهر طارم واقع در استان زنجان کشت شد. به همین خاطر نام این برنج به برنج طارم مبدل گشت.

برنج‌طارم محلی فریدونکنار دارای رنگ سفید مایل به کرم است. ظاهر آن استخوانی شکل می باشد. این برنج دارای عطر و طعم بسیار خوب و مطلوبی است. از جمله خصوصیات آن می ‌توان به ری کردن برنج و قد کشیدن آن اشاره کرد.
علاوه بر این برنج‌طارم پس از پخت حجیم می ‌شود. این ویژگی یکی از ویژگی‌ های مثبت برنج طارم محلی محسوب می ‌شود. به دلیل اینکه برنج طارم زیاد ری می کند. به همین خاطر مصرف آن از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. این امر موجب گرایش مشتریان به خرید این محصول شده است.

این برنج به دلیل اینکه دارای حجم قابل توجهی کربوهیدرات درون خود می باشد. علاوه بر این برنج طارم محلی فاقد کلسترول است و به همین خاطر می ‌تواند به عنوان یک غذای سالم و مقوی در رژیم غذایی هفتگی گنجانده شود.

از جمله ویتامین های موجود در برنج طارم می توان به ویتامین b، ویتامین d و ویتامین e اشاره کرد. علاوه بر این مواد معدنی مختلفی نظیر کلسیم، آهن و تیامین درون این برنج وجود دارد که به تقویت ارگان های مختلف بدن کمک شایانی می کند. برنج طارم جزو برنج های سهل الهضم محسوب می شود و پس از خوردن آن شخص احساس نفخ و سنگینی نخواهد کرد.

ویژگی برنج طارم محلی چیست؟

مرکز خرید برنج‌طارم فریدونکنار اعلا

وب سایت ما به عنوان مرکز خرید برنج طارم فریدونکنار اقدام به فروش آنلاین این محصول به مشتریان می کند. مشتریانی که قصد خرید آنلاین این محصول را دارند می‌ توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه این کالا را از مجموعه ما خریداری نمایند.

لازم به ذکر است که کیفیت برنج‌طارم محلی فریدونکنار که توسط مجموعه ما به مشتریان ارسال می شود بسیار بالا می باشد و تمامی مشتریان رضایتشان را نسبت به محصول دریافتی به ما عنوان کرده اند. خرید غیر حضوری و آنلاین این محصول منجر به دسترسی هر چه راحت تر مشتریان به تهیه این کالا و استفاده از آن برای پخت غذاهای مختلف شده است و به همین خاطر امروزه شاهد افزایش گرایش مردم به خرید آنلاین برنج می باشیم.

مرکز خرید برنج طارم فریدونکنار اعلا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *