برنج سبوس دار با کیفیت شمال

پخش عمده برنج سبوس دار با کیفیت شمال سعی دارد بهترین نوع این محصول را ارائه کند. یکی از انواع خوراکی‌های متداول دنیا برنج است.

برنج انواع گوناگونی دارد و در اندازه های مختلف وطعم ورنگ متفاوت عرضه می‌شود . برنج ها به دودسته سفید وقهوه ای یا سبوس دار تقسیم می‌شوند. علاوه بر تفاوت در رنگشان در خیلی موارد دیگر نیز دارای تفاوت‌هایی هستند .

مصرف بالای برنج به علت جذب سریع کربو هیدارت مضر است و باعث چاقی می‌شود. برای جلو گیری از این منظور می‌توان به مصرف برنج سبوس دار با کیفیت پرداخت.

 

پخش عمده برنج سبوس دار با کیفیت شمال

فواید برنج سبوس دار چیست؟

سبوس یکی از غنی ترین منابع الیاف گیاهی است.

دانه کامل برنج دارای چندین لایه است. اگر تنها پوسته خارجی آن را برداریم تبدیل به برنج قهوه ای یا سبوس دار می‌شود. ولی اگر این برنج قهوه ای آسیاب شود مقدار زیادی از مواد مغذی و ویتامین ها و فیبرآن ازبین می‌رود. تنها مقداری خیلی کمی از ویتامین ب آن باقی می‌ماند و تبدیل به برنج سفید می‌شود.

بعضی‌ها متعقدند که اگر برنج را آب کش کنند عوامل مضر وچاق کننده آن نابود می‌شود. اما این طرز فکر غلط است بااین کار  تنها همان مقدار کم ویتامین ب موجود در برنج سفید نیز ازبین خواهد رفت.

برنج سبوس‌دار دارای فواید وخاصیت‌های زیر است:

فاقد کلسترول وسدیم است. سرشار از کربوهیدات ونسبت به برنج سفید کربوهیدارت وقند را جذب نمی‌کند. به علت نبود سدیم درون خود فشار خون را کنترل واز بیماری های قلبی جلوگیری می‌کند.

بهبود دهنده سردرد‌های میگرنی

به علت فیبر بالای خود فیبر غیر محلول از انواع سرطانها از جمله سرطان روده ،سینه و..جلوگیری می‌کند. به علت کارکرد بهتر روده ها سیستم گوارش را بهبود وبه سیستم هاضمه ودفع ضایعات بدن کمک شایانی می‌کند.

مانع افزایش وزن ،ومفید برای بیماران دیابتی .

بسیار مفید در درمان بی خوابی مشکلات عصبی ،به علت مواد مغذی باعث عملکرد صحیح انتقال دهنده‌های عصبی می‌شود. واز آلزایمر جلو گیری می‌کند. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

برای زنان در دوران یائسگی بسیار مفید است. چرا که اگر مصرف کننده این برنج بودند در این زمان دچار مشکلات قلبی نخواهند شد. خطر سکته قلبی را کاهش می‌دهد.

فواید برنج برای پوست و مو

برای سلامت پوست ومو بسیار مفید است. مثلا از آب برنج می‌توان برای پوست استفاده کرد. چرا که به علت دارا بودن آنتی اکسیدان های بالا مانع پیری زودرس پوست می‌شود.

این برنج به علت دارا بودن فیبر وسبوس منبع انرژی است. حتی مصرف کم آن می‌تواند انرژی بدن را تامین کند توصیه می‌شود لاقل هفته اییک الی دوبار این برنج را مصرف کنیم .

به سلامت استخوان‌ها  کمک زیادی می‌کند وباعث تقویت استخوان ها می‌شود .

به علت سلیم موجود در آن باعث تنطیم عملکرد تیروئید می‌شود.

به طور کلی دارای مقدار زیادی فیبر ،سلیم ، آهن ، منگنز ، کلسیم ،کربوهیدرات مفید  است.

قیمت برنج سبوس دار در هر نقطه از کشور متفاوت است.

 

فواید برنج سبوس دار چیست؟

قیمت برنج سبوس دار با کیفیت ایرانی

برنج ایرانی  به علت عطر وطعم فوق العاده خود همیشه دارای طرفداران خاص بوده است.

قیمت خرید وفروش برنج سبوس دار متفاوت است و قیمت خرده فروشی شاید بیست الی سی درصد گرانتر از قیمت عمده فروشی باشد.

برای تهیه برنج سبوس دار می توان به فروشگاههای زنجیره ای وهایپر مارکتها ، سوپر مارکت ها ، عطاری ها، برنج فروش ها وسایت های فروش اینترنتی مراجعه کرد. شاید یکی از راحت ترین راه خرید آن مراجعه به وب سایت های فروش اینترنتی باشد. چرا که آن ها توانسته اند این محصول را به دور از هرگونه آلودگی در شرایط کاملا بهداشتی دربسته بندی های شکیل ودرسایزهای متفاوت عرضه کنند. آن ها با خرید مستقیم وبی واسطه این محصول از کشاورزان مطمئنی که زیر نظر مهندسان کشاورزی این برنج را کشت کرده اند. همچنین با قیمتی مناسب در سایت ها به نمایش وبه مشتریان خاص خود که بیشتر ورزشکاران ،افراد مبتلا به دیابت وکسانی که دارای رژیم های لاغری هستند به فروش برسانند .

قبل از بسته بندی تیمی متشکل از کارشناسان  وناظران کنترل کیفیت نمونه های انتخابی را مورد آزمایش قرار داده وبعد از تایید کنترل کیفیت بسته بندی می‌شوند .

هم چنین در خرید اینترنتی تضمین کیفیت خرید نیز موجود می‌باشد. درصورت عدم رضایت مشتری محصول مرجوع می‌شود .

قیمت این برنج به عواملی چون نوع برنج و نحوه بسته بندی بستگی دارد.

قیمت برنج سبوس داری که در مناطق شمالی کشت می‌شود به مراتب پایین تر است . بعضی از آن ها به دلیل این که در اندازه های کم نیم کیلویی ویا یک کیلویی بسته بندی می‌شوند به علت هزینه بالا بسته بندی قیمت گران تری خواهند داشت. همینطور اکثر برندها چون تولید کننده نیستن ونوعی واسطه محسوب می‌شوند باعث گران شدن قیمت این برنج می‌شوند.

 

قیمت برنج سبوس دار با کیفیت ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *