برنج ایرانی استخوانی

پخش عمده برنج ایرانی استخوانی اعلا، برنج ایرانی استخوانی اعلا دارای کیفیتی بسیار  بالا و عطر بسیار خوبی هنگام پخت می باشد. همچنین این محصول در زمان های قدمی بسیار کمتر از برنج استفاده می شد. ولی امروزه مصرف برنج بسیار زیاد شده و اکثرا در برنامه ی غذایی خود آن را دارند.

 پخش عمده برنج ایرانی استخوانی اعلا

مشخصات ویژه این محصول با کیفیت

گفتنی است که در جهان بیش از ۱۲۰۰۰۰ گونه ی برنج وجود دارد. هر کدام با توجه به منطقه و نوع آب و هوا از نظر شکل و رنگ و بو متفاوت اند.

با توجه به اینکه برنج برای کشت و رشد به آب بسیار و هوای مرطوب نیاز دارند اکثرا برنج در شمال کشت می شود. همچنین به برنج شمالی معروف است.

معمولا برنج سفید رایج ترین نوع برنج برای مصرف است. ولی در برخی کشورها و کمی در کشور ما از برنج قهوای نیز استفاده می شود.

برنج ایرانی جزء مرغوب ترین برنج های دنیا به شمار می رود. علاوه بر شمال کشور، کشاورزان در استان های گلستان اصفهان و خوزستان اقدام به کاشت برنج کرده اند.

از نوع دیگر برنج می توان به برنج استخوانی که در بازار های ایران یافت می شوند، اشاره کرد. در واقع منظور از برنج استخوانی برنجی است که محکم بوده و به راحتی نمی شکند.

محکم بودن برنج به این معناست که برخی برنج ها بر روی خود شیارهای ظریفی دارند. در نتیجه شکننده هستند. همچنین در هنگام پخت شکل و یکدست بودن خود را از دست می دهند. ولی برنج های استخوانی دچار چنین شکنندگی نمی شوند. می توان گفت بیش از ۹۹ درصد از برنج های فریدون کنار و حومه ی آن از این جنس برنج هستند.

 مشخصات ویژه این محصول با کیفیت

قیمت تولیدی برنج ایرانی استخوانی

انواع برنج ایرانی استخوانی توسط تولیدی برنج در بازار پدیدار شده اند که با نام های برنج هاشمی استخوانی، برنج دم سیاه استخوانی و نام های دیگری که توسط تاجران و یا افراد دیگر روی آن گذاشته می شود. قیمت های متفاوتی نیز برای هر کدام از این برنج ها ذکر شده است.

این برنج های در کیسه های ۱۰ کیلویی به بازار عرضه می شوند. می توانید در بسته های بزرگتر هم این برنج را تهیه کنید.

خرید برنج ایرانی استخوانی به صورت عمده در پخش عمده برنج ایرانی استخوانی برای خانواده ها به صرفه تر می باشد. به صورت فله ای نیز به مقدار کمتر می توان خرید کرد.‌

برای خرید این برنج می توانید به عمده فروشی های انواع برنج مراجعه کنید. یا از طریق فروشگاه های اینترنتی به هر مقدار خریداری کنید.

در هنگام خرید می توانید با توجه به یکدست بودن برنج و نداشتن شیار روی آن، عطر و بویی که دارد، رنگ سفید و استخوانی اش و قد متوسط برنج، آن را انتخاب کنید. قیمت تولیدی برنج ایرانی استخوانی کمتر از برنجی است که بازارها وجود دارد.

 قیمت تولیدی برنج ایرانی استخوانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *