برنج سرلاشه ایرانی

پخش برنج سرلاشه ایرانی


واحد پخش برنج سرلاشه ایرانی، این محصول را با قیمت و کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد تا شما عزیزان به راحتی بتوانید این محصول را خریداری کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق همین وب سایت اقدام کنید.

 

واحد پخش برنج سرلاشه ایرانی

موارد مصرف برنج سرلاشه ایرانی

همه ما نام برنج سر لاشه یا نیم دانه را شنیده ایم. معمولاً برنج بعد از برداشت به کارخانه شالی کوبی می رود. پس از جدا شدن سبوس آن، برای پوست گیری و سفید شدن، وارد دستگاه مخصوصی می شود. این محصول بر اثر ساش، شیشه ای و سفید می گردد.

در هنگام سفید شدن  برنج، دانه هایی که از مقاومت کمتری برخوردار هستند، شکسته  می شوند. بعد از این مرحله این دانه های برنج را توسط الک از دانه های بلند برنج جدا شده و داخل کیسه به عنوان برنج سر لاشه و نیم دانه به فروش می رسد. از لحاظ طعم و مزه این برنج هیچ فرقی با برنج دانه بلند ندارد.

ولی از مزایای این برنج می توان به قیمت مناسب و عطر بیشتر در اثر شکسته شدن اشاره کرد. از برنج سر لاشه بیشتر در مجالس غیر رسمی و پخت روزانه برنج استفاده می شود.

از این برنج می توانید برای تهیه غذای کودک مانند پوره یا فرنی استفاده کنید. همچنین در پخت غذاهایی مانند شله زرد، آش،سوپ، کوکو، شیر برنج، آش برنج استفاده می شود.
برنج سرلاشه معطر گزینه بسیار خوبی برای درست کردن آرد برنج می باشد. از آن می توان دسر و شیرینی های خوشمزه درست کرد. ویتامین و مواد معدنی موجود در این برنج بسیار زیاد است. هیچ تفاوتی با نوع دانه بلند آن ندارد و تنها تفاوت آن در شکل ظاهری می باشد.

برنج سر لاشه می‌تواند از تمامی برنج ها مانند برنج هاشمی، صدری، طارم و غیره باشد. این محصول بهترین جایگزین برای برنج های خارجی می باشد. با ذائقه تمامی افراد نیز سازگار است. سر لاشه به دلیل که دارد برای کودکان و افرادی که دچار بیماری‌های گوارشی هستند، توصیه می گردد.

 

 

موارد مصرف برنج سرلاشه

فروشندگان اصلی برنج سرلاشه ایرانی

برنج یکی از پرمصرف ترین نوع غلات در کشور می‌باشد که در انواع بسیار مختلفی در سراسر کشور به فروش می رسد. یکی از برنج های با قیمت مناسب اکثر مردم از آن استفاده می کنند، برنج سر لاشه  می باشد.

فروشندگان اصلی برنج سرلاشه  ایرانی این محصول را در کیفیت عالی و بسته بندی بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کنند. یکی از بهترین برنج‌های موجود در کشور برنج هاشمی می باشد.

برنج هاشمی سرلاشه از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است از این رو  فروش بیشتری دارد. شما مصرف کنندگان گرامی می توانید این محصول را از طریق شماره تلفن های زیر خریداری نمایید. پخش برنج سرلاشه ایرانی در اسرع وقت صورت می گیرد.

 

فروشندگان اصلی برنج سرلاشه ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *