برنج نیم دانه دودی شمال

نمایندگی فروش برنج نیم دانه دودی شمال امروزه امروزه سعی دارد محصولات با کیفیت خود را به خریداران و مشتریان عزیز ارائه نماید. برنج نیم دانه دودی از عطر بی نظیر و همچنین طعم خوبی برخوردار است. فقط در منطقه ی خمام استان گیلان تولید می شود و در بین مردم کمتر شناخته شده است.

نمایندگی فروش برنج نیم دانه دودی شمال

نگاهی بر تولید انواع برنج نیم دانه

تولید کنندگان برنج نیم دانه دودی این محصول را در شمال کشت و برداشت می کنند. این برنج نسبت به برنج معمولی پخت بسیار بهتری دارد. اینکه ماندگار بسیار بیشتری دارد که علاوه بر این نکته های مثبت قیمت کمتری نیز دارد. ارتباط مستقیم با تولید کننده برنج یک نکته ی بسیار مهم است، تولید برنج دودی نسبت به سایر برنج ها کمتر و محدود تر می باشد و همین نکته باعث شده است ارتباط مستقیم و خرید برنج باشد.

برنج نیم دانه ی اصل با روش های مختلفی تولید می شود که آن را به بازار عرضه می کنند. هنگام خرید برنج نیم دانه ارتباط گرفتن با نمایندگان فروش امر بسیار مهمی است. برنج نیم دانه هاشمی عطر بسیار دلپذیری دارد که در دانه های بلند و در بسته های پنجاه کیلویی به فروش می رسند که به صورت طبیعی با دود هیزم خشک می کنند. برنج دودی هاشمی از بهترین و با کیفیت ترین انواع برنج ها به شمار می رود. شکل آن دانه بلند و رنگ آن سفید متمایل به کرم می باشد که پخت و طعم بی نظیری نیز دارد.

نگاهی بر تولید انواع برنج نیم دانه

صادرات برنج نیم‌دانه دودی

کشورهای زیادی هستند که صادرات برنج نیم دانه را انجام می دهند و از ایران به کشورهایی مانند کشورهای اروپایی، ترکیه، ازبکستان، روسیه، کانادا و کشورهای عربی از مهم ترین کشورهایی هستند که برنج نیم دانه را به آنجا صادر می کنیم. صادر کردن برنج دودی به کشورهای خارجی از مقدار زیادی برخوردار نیست. اما به این دلیل که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. تقاضا برای خرید دائم این برنج در بازار همیشه وجود دارد. صادر کردن برنج هاشمی به کشورهای دیگر از جمله افتخارات به حساب می آیند.

برنج نیم دانه همان برنجی است که هنگام تولید شکسته می شوند.  در اصل به برنج هایی که هنگام سفید شدن شکسته می شوند برنج نیم دانه گفته می شود. برنج نیم دانه از لحاظ طعم و مزه فرقی با نمونه معمولی برنج ندارد. به جز ظاهر تمامی خواص و ویژگی های برنج مرغوب و با کیفیت را دارا می باشد. این برنج که جزء اقلام پر مصرف هر خانواری به حساب می آید به دلیل شکل ظاهری آن دارای قیمتی پایین تر از نوع عالی و ممتاز خود می باشد. این نوع برنج ها بسیار عالی هستند و همچنین در بیشتر سفره های ایرانی قرار دارند.

صادرات برنج نیم دانه دودی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *