نمایندگی فروش برنج طارم محلی عطری شمال

نمایندگی فروش برنج طارم محلی عطری شمال


نمایندگی فروش برنج طارم محلی عطری شمال با ایجاد شرایط فروش عمده توانسته با کم‌ترین هزینه و سرمایه نیاز بازارهای متقاضی را برطرف کند.

برنج یکی از محصولات اصیل استان های شمالی ایران می‌باشد. این استان ها همواره به دلیل شرایط اقلیمی مطلوب و مناسب سالانه توزیع کننده مرغوب‌ترین رقم های برنج عطری و غیر عطری به جامعه مصرفی می‌باشند.

برنج طارم محلی عطری یکی از محبوب‌ترین برنج های عطری کشت شده در استان‌های شمالی میهن عزیزمان بوده است. گلستان یکی از برترین‌ها در عرصه تولید و فروش آن می‌باشد.

 

نمایندگی فروش برنج طارم محلی عطری شمال

با برنج عطری بیشتر آشنا شوید

برنج های عطری از جمله پرطرفدارترین برنج های اصیل ایرانی می‌باشند. این محصول خوش عطر و بو نه تنها در داخل کشور، بلکه توجه کشورهای خارجی را نیز جلب کرده است.

بسیاری از افراد به دلیل آوازه و شهرت برنج طارم دوست دارند که درباره این برنج بیشتر بدانند. بیشتر با این برکت الهی آشنا شوند. اگر شما نیز علاقه مند به آشنایی با این محصول کشاورزی هستید به مطالب مطرح شده ذیل توجه کرده و به مطالعه این موارد بپردازید.

برنج طارم یکی از اصیل ترین نمونه برنج‌های تکثیر شده در شالیزارهای استان های حاصلخیز کشورمان می‌باشد. برخی از منابع گفته اند که خاستگاه برنج عطری رقم طارم استان زنجان می‌باشد. حال در زمان کنونی بیشترین حجم تولید این محصول خوش پخت در استان های گلستان و گیلان انجام می‌پذیرد.

شهرستان فریدون کنار یکی از برترین قطب‌های تولید کننده برنج رقم طارم در کشورمان می‌باشد. با سالها تجربه در عرصه کشت توانسته آوازه و شهرتی بی نظیر را در سطح بازارهای داخلی و همچنین بین المللی به دست بیاورد.

ویژگی های اساسی برنج عطری طارم به این شکل مطرح می شود. این قبیل از مزیت‌ها هستند که زمینه فروش انبوه محصول را فراهم آورده‌اند:

  • عطر و طعم بی نظیر
  • پخت آسان
  • قیمت ارزان و مشتری پسند
  • رنگ روشن و خوشایند

با برنج طارم عطری بیشتر آشنا شوید

صادرات انواع طارم عطری به عمان

صادرات برنج طارم زمینه شکوفایی اقتصادی صنعت کشاورزی ایران را پدید آورده است.

طارم محلی فریدونکنار یکی از مرغوب‌ترین رقم‌های این نمونه از برنج کشت شده در شمال بوده است. به دلیل کیفیت استثنایی سالانه توجه بازارهای عربی را معطوف خود کرده است.

صادرات انواع برنج طارم محلی (فریدونکنار) به بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی انجام می‌پذیرد. نکته قابل ذکر در این بخش این است که کشور عمان یکی از برترین خریداران عمده این برنج عطری از کشاورزان کشورمان بوده است. همواره تولیدکنندگان ایرانی نیز سعی داشته‌اند فروشنده بدون واسطه این محصول به بازارهای عمانی باشند.

صادرات انواع برنج طارم محلی فریدونکنار به عمان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *