برنج طارم خالص

خرید برنج طارم خالص


مشاور خرید برنج طارم خالص، مصرف کنندگان را با ویژگی های منحصر به فرد این نمونه از برنج آشنا کرده و راهنمایی های لازم در راستای انتخاب صحیح برنج مرغوب را در اختیار خریداران این محصول قرار خواهد داد.

در حقیقت برنج طارم از نمونه برنج های با کیفیت شمال کشور بوده که به دلیل عدم استفاده از کود ها و سموم شیمیایی در کشت، این نمونه از برنج  نسبت به گونه های دیگر برنج ایرانی متمایز گردیده است.

 

مشاوره خرید برنج طارم خالص

روش تشخیص برنج طارم خالص

در واقع این نوع برنج در مقایسه با سایر برنج های ایرانی، دانه هایی با قد متوسط داشته و از عطر و طعم بی نظیری برخوردار می باشد. در ضمن می توان برنج طارم را به صورت برنج دودی هم ارائه نمود.

و اما برای تشخیص برنج طارم خالص نیاز است که موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم.

در ابتدا باید یکدست بودن دانه های برنج را مورد بررسی قرار داد و از این رو لازم است که دانه های برنج از لحاظ  شفافیت و اندازه یکسان بوده و هیچ گونه دانه های ناخالص و نامرغوبی نداشته باشد.

از سوی دیگر برنج مرغوب طارم باید کاملا خشک باشد. چنانچه دانه های برنج کاملا خشک نشده باشد، به راحتی می شکند. دانه های برنج هم چنان پوک خواهد ماند‌.

در حالتی که اگر برنج به خوبی خشک شده باشد، در زمان پخت به خوبی قد می کشد. به دلیل جذب رطوبت در زمان پخت به خوبی ری خواهد کرد.

هم چنین برنج بی کیفیت از بند های عرضی برخوردار بوده که این بند ها در اثر قرار گرفتن برنج در برابر سرما و باد بعد از خروج از کارخانه شالیکوبی، به وجود خواهد آمد. در صورتی که برنج با کیفیت، یکنواخت و بدون بند و ترک خواهد بود.

در ضمن برنج با کیفیت طارم، از لحاظ رنگی به صورت نیمه شفاف و نیمه بلوری می باشد. در صورتی که برنج های خارجی مانند برنج باسماتی، ظاهری کاملا شفاف و بلوری خواهند داشت.

و از دیگر ویژگی های برنج با کیفیت طارم این بوده که برنج را به مدت ۴ الی ۵ روز در آب و در دمای اتاق قرار دهیم و چنان چه برنج کپک زد، مشخص می گردد که برنج اصل ایرانی خواهد بود.

روش تشخیص برنج طارم خالص

 

بازار بزرگ خرید برنج طارم

برنج طارم خالص از بهترین برنج های خطه شمال بوده که از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

البته که برنج طارم خالص از مرغوب ترین برنج هایی بوده که در شمال کشور کشت می شود. قد بلند، طعم و عطر بی نظیر از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.

و از این رو سهم عظیمی از خرید و فروش، مربوط به بازار بزرگ طارم خالص می باشد. به گونه که افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از این نمونه برنج را خواهند داشت. برای خرید این محصول با مشاور خرید برنج طارم شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

بازار بزرگ برنج طارم خالص

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *