در مراکز فروش برنج فجر اعلا با ضمانت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. مدیران می توانند با مراجعه به این مراکز برنج مورد نظر را هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی شده تهیه کنند. قیمت برنج فجر فله ای در مقایسه با قیمت برنج بسته بندی شده پایین تر می باشد. اگر مصرف کنندگان قصد خرید برنج ارزان را دارند باید به مراکز تولیدی مراجعه کنند. برنج فجر با کیفیت از جمله محصولاتی می باشد که امروزه به کشورهای بسیاری ارسال می‌شود.

برای استعلام قیمت برنج فجر گیلان کلیک کنید.

مرکز فروش برنج فجر اعلا

خصوصیات بارز برنج گیلان

خصوصیات بارز برنج گیلان استان گیلان یکی از استان‌های شمالی محسوب می‌شود که به دلیل خاک حاصلخیز و مرغوب، کشت برنج در این منطقه به سهولت انجام می شود. معمولاً برنج هایی که در این استان کشت و برداشت می شوند فوق العاده با کیفیت می باشند و جزو برنج های صادراتی محسوب می‌شوند. شایان ذکر است که برنج هایی که در این استان کشت می‌شوند بسیار عطری بوده و عطر و بوی این برنج ها در حالت خام نیز بسیار زیاد می باشد. همچنین پخت این نوع از برنج ها بسیار مناسب است و معمولاً برنج گیلان در هنگام پخت خمیر نمی‌شوند.

از جمله برنج های استان گیلان میتوان به برنج هاشمی، برنج علی کاظمی و همچنین برنج طارم اشاره کرد. این محصولات بعد از پخت بسیار نرم می‌شوند و مزه و طعم آن به گونه ای می باشد که می توان به تنهایی پلو را مصرف کرد. برنج های مورد نظر پخت بسیار آسانی دارند و می توان این برنج ها را هم به صورت آبکشی و هم به صورت کته طبخ نمود. اندازه و سایز برنج های مورد نظر مناسب می باشد و بعد از پخت این اندازه بزرگ تر نیز می شود. هضم این برنج ها بسیار راحت بوده و باعث اختلالات گوارشی نمی شود. برنج گیلان محصولی است که کلسترول بسیار پایینی دارد و علاوه بر این چربی موجود در این برنج ها از نوع غیر اشباع می‌باشد که برای درمان سوء هاضمه و همچنین درمان درد معده بسیار موثر است.

بازار خرید برنج فجر اعلا

بازار خرید برنج فجر اعلا در بازار خرید برنج فجر اعلا محصولات مورد نظر در بسته بندی های متنوع عرضه می‌شوند. البته امکان خرید فله ای این محصولات نیز وجود دارد. در برنج فروشی های معتبر کشور انواع و اقسام به برنج با کیفیت با ضمانت ارائه می‌شوند. مراکز تولیدی تلاش می‌کنند که برنج معطر فجر را به کشورهای متقاضی نیز ارسال کنند و برای صادرات حتماً باید این برنج ها در بسته بندی های مهم قرار بگیرند تا در حین ارسال آسیبی به آنها وارد نشود. صادرات برنج می‌تواند برای استان‌ های شمالی و همچنین کشور سود و درآمد بسیار زیادی را ایجاد کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *