برنج دم سیاه ایرانی

مرکز فروش برنج دم سیاه ایرانی


مرکز فروش برنج دم سیاه ایرانی فروش را به شیوه های گوناگون انجام می دهد. به علت مرغوبیت استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول در سراسر کشور صورت می گیرد.

مرکز فروش برنج دم سیاه ایرانی

مشخصات برنج دم سیاه ایرانی

برنج یکی از پرمصرف‌ ترین انواع غلات در ایران می باشد. شامل ارقام و گونه های مختلفی بوده و یکی از پرفروش ترین آنها برنج دم سیاه است. به علت طعم و کیفیت عالی متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

برنج دم سیاه ایرانی دارای چه مشخصاتی است؟
این برنج دارای رنگی سفید مایل به کرم است. ظاهری کشیده و باریک دارد که بسیار خوشمزه و معطر است. پس از پخت به خوبی قد می کشد. پس از پختن نرمی خود را حفظ می کند و از ماندگاری خوبی برخوردار است.
بیشترین میزان کشت را در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه به خود اختصاص داده است. یکی از برنج های مجلسی و باکیفیت به شمار می آید. این برنج دارای شلتوکی سیاه است. به همین علت به این نام معروف شده است. برنج دم سیاه به صورت کته و با آبکش شده پخته می شود و بسیار مغذی و پرخاصیت می باشد.

این محصول بسته بندی استانداردی دارد همچنین به صورت یکدست و یک شکل بسته بندی شده و فاقد ناخالصی و یا شکستگی می باشد. برنج دم سیاه در کارخانه تولید کننده به وسیله دستگاه های اتوماتیک سورتینگ عملیات جداسازی ضایعات از آن همچنین سورت و تمیز شدن آن انجام می شود و پس از آماده شدن در بسته‌های مناسب و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می گردد.

مشخصات برنج دم سیاه ایرانی

قیمت برنج دُم‌ سیاه آستانه

قیمت برنج دم سیاه آستانه به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی مانند کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، روش خرید و فروش. و … بر قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند. شایان ذکر است انواع برنج در خریدهای عمده و مستقیم به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت انواع برنج دم سیاه ورود به همین سایت می باشد، زیرا هرروز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را از همین مرکز انتخاب و خریداری کنید و پس از ثبت سفارش محصول با بهترین بسته بندی و در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

قیمت برنج دم سیاه آستانه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *