برنج ایرانی عالی

مرکز خرید برنج ایرانی عالی، برنج ایرانی عالی از جمله پر استفاده ترین برنج های می باشد. این محصول بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. از آنجایی که این برنج ها از طعم و عطر منحصربفردی برخوردار هستند و بسیار خوش پخت می باشند. به همین دلیل روز به روز استفاده از این برنج ها در داخل و خارج از کشور بیشتر می گردد.

 مرکز خرید برنج ایرانی عالی

نگاه اجمالی به انواع این محصول

برنج ایرانی عالی اصل بیشترین کشت را در شهرهای شمالی کشور بویژه گیلان، مازندران، گلستان و … را دارد. همچنین انواع گوناگونی را شامل می شود.
این برنج ها از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند. دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند. چرا که در تولید آنها نهایت دقیق و مهارت کافی به کار گرفته می شود.

می توان برخی از انواع برنج ایرانی را به صورت اجمالی در زیر معرفی نمود:

  • برنج هاشمی: برنج هاشمی خود دارای دو گونه می باشد. این محصول شامل گونه گرم و سرد است.
    گونه گرم این برنج به دلیل داشتن ساقه کلفت نیاز به سم پاشی ندارد. به همین جهت می توان گفت جزء برنج های ارگانیک به شمار می آید. چرا که به دلیل ضخامت ساقه کرم ساقه خوار نمی تواند به آن نفوذ کند. گونه گرم این برنج نسبت به گونه سرد ده روز زودتر برداشت می شود. اما برنج سرد هاشمی خوشمزه و خوش پخت تر است.
  • برنج صدری: از جمله برنج های می باشد که بیشتر در استان گیلان کشت می گردد و از عرض کم، طول زیاد و ظاهری گچی با رنگ سفید مایل به کرم برخوردار می باشد. به علاوه از مرغوب ترین برنج های بومی کشور به شمار می آید. با مالش برنج صدری در بین دست چربی آن قابل لمس است که نشان از کیفیت بالایی آن است.
  • برنج طارم:  برنج ایرانی عالی اولین بار در منطقه ای در زنجان به نام طارم کشت شده است. به دلیل مرغوبیت بالا امروزه در گیلان و مازندران نیز در حجم وسیعی کشت می گردد. این برنج از نوع گرم و سرد برخوردار است. همچنین نسبت به برنج صدری کمی کوتاه تر و درشت تر است. از عطر و طعمی بی نظیری نیز برخوردار می باشد.

 نگاه اجمالی به انواع این محصول

فروشگاه برنج ایرانی عالی

امروزه انواع برنج ایرانی توسط فروشگاه های مختلف و بگاه های مواد غذایی توزیع می گردد. این برنج ها با توجه به طعم و مزه عالیشان همواره با استقبال مشتریان همراه می گردند.به همین جهت فروشگاه برنج ایرانی عالی این محصول پر تقاضا را به صورت های متنوعی در بازار عرضه می کند. از جمله شایع ترین روش ها می توان به فروش حضوری و اینترنتی اشاره کرد.

مرکز خرید برنج ایرانی عالی با بکارگیری روش های متنوع به توزیع این محصول در بازار می پردازد.

می توان گفت قیمت برنج ایرانی عالی در خرید اینترنتی نسبت به حضوری ارزان تر است. چرا که مشتریان از تولید کننده اصلی به تهیه برنج می پردازند. سایر هزینه ها همچون هزینه رفت و آمد به محل و … حذف می گردد.

 فروشگاه برنج ایرانی عالی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *