برنج طارم درجه 1

قیمت خرید برنج طارم درجه۱ باکیفیت، برنج جز غذاهای بسیار پر مصرف در بین مردم جهان می باشد و یک غلات سرشار از ویتامین و مواد معدنی است. این محصول نیاز بدن را به خوبی تامین می کند. برنج طارم جز بهترین و پر مصرف ترین برنج شناخته شده می باشد. همچنین از عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار است.

 قیمت خرید برنج طارم درجه۱ باکیفیت

دسته بندی انواع برنج از نظر ظاهر

در واقع برنج در تمام نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه انواع مختلفی دارد. تنوع آن بر اساس نوع برنج و بر اساس ظاهر تقسیم بندی می‌شود. اگر بخواهیم برنج را از لحاظ ظاهر دسته بندی کنیم، می‌توان به برنج دانه بلند، نیم دانه و برنج لاشه اشاره کرد.

  1. برنج طارم دانه بلند همان برنج های مجلسی میباشد. این محصول هیچ گونه ناخالصی نداشته و همه یک اندازه و یک شکل می باشد. در اکثر رستوران ها، مجالس، تالار و هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. برنج پس از برداشت به شالیکوبی می رود. گونه‌هایی که از مقاومت کمتری برخوردارند، در دستگاه خرد شده و در دو نوع نیم دانه و لاشه به بازار عرضه می شود. برنج لاشه برنجی بوده که درصد دانه بلند آن نسبت به نیم دانه بیشتر است. یعنی می توان گفت دو سوم برنج لاشه، دانه بلند است که برای مصارف خانگی گزینه بسیار مناسب و کاربردی است.
  3. برنج طارم نیم دانه شمال، جز بهترین برنج های نیم دانه است. این برنج ها از برنج لاشه کوچکتر می باشد. در نتیجه برای درست کردن انواع دسر یا آرد برنج گزینه مناسب تری است. برنج نیم دانه معطر ظاهر کوچکی دارد. اما مصارف بسیار زیادی را دارا است. در هر خانه ای جز برنج های ضروری می باشد.

 دسته بندی انواع برنج از نظر ظاهر

مرکز توزیع برنج طارم درجه۱ باکیفیت

مرکز توزیع برنج طارم این محصول درجه ۱ که از بهترین زمین های کشاورزی کشور برداشت شده، در بسته بندی های با حجم مختلف به مشتریان عزیز عرضه می نماید. این برنج ها از کیفیت عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار می باشند. همکچنین پس از پخت تا مدت زمان طولانی نرم و خوش خوراک باقی می ماند.

به دلیل ویژگی هایی که برنج طارم دارد، فروش بسیار زیادی بالایی را به خود اختصاص داده است. بنابراین این مرکز جهت دسترسی آسان مشتریان به برنج طارم، نمونه‌های مختلف انواع برنج را از طریق سایت اینترنتی خود عرضه کرده است. در نتیجه  همه افراد به راحتی، بدون هدر پول خود محصول مورد نظر را در بسته بندی های مختلف در حجم ۳ کیلویی، ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی و … خریداری نمایند.

قیمت خرید برنج طارم درجه ۱توسط کشاورزان و تولیدکنندگان این محصول طبق هزینه های کاشت و برداشت، هزینه های شالیکوبی و بسته‌بندی محصول تعیین شده است. در صورت خرید مشتری مستقیماً از تولید کننده به صورت عمده، قیمت آن کاهش می یابد. این گونه مشتری می‌ تواند خرید اقتصادی تر داشته باشد.

 مرکز توزیع برنج طارم درجه۱ باکیفیت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *