برنج طارم فجر شمال

قیمت برنج طارم فجر شمال


قیمت برنج طارم فجر شمال بسته به کیفیت آن مشخص می گردد. جهت اطلاع از قیمت به روز این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.
به دلیل اینکه کشور ایران دارای آب و هوای خوب و مطلوبی برای کشت برنج می باشد. به همین خاطر برنج هایی که در کشور ایران کشت می شوند. از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار می باشند. علاوه بر پرفروش بود آن ها در بازار داخلی، امروزه شاهد صادرات این برنج ‌ها به سایر کشورهای دنیا نیز می باشیم.

قیمت برنج طارم فجر شمال

بهترین نوع برنج فجر کدام است؟

برنج فجر جزو برنج های پرمحصول کشت شده در کشور محسوب می شود. این برنج یکی از خوش پخت ترین برنج های ایرانی می باشد. از طرفداران بالایی برخوردار است. این برنج جزو برنج های سرد دسته بندی می گردد. به دلیل اینکه پرمحصول است. سالانه حجم قابل توجهی از آن توسط کشاورزان ایرانی کشت می گردد.

برنج فجر یک برنج اصلاح نژاد شده است. در واقع این برنج با ایجاد یک سری تغییرات ژنتیکی بر روی دیگر برنج های ایرانی به دست آمده است. دلیل این امر هم این است که پژوهشگران سعی کرده اند تا برنجی را که از بهره ‌وری بیشتری برخوردار می ‌باشد تولید کنند. کشاورزان با کشت حجم بیشتری از برنج بتوانند علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان بازار، سود بیشتری را نیز عاید خود نمایند.

خاستگاه برنج فجر استان گیلان می باشد. ولی امروزه در شهرستان‌ های فریدونکنار و آمل نیز کشاورزان زیادی به کاشت این نوع برنج می ‌پردازند. از جمله خصوصیات بهترین برنج فجر می ‌توان به ری زیاد اشاره کرد. این امر موجب شده تا رستوران ها و شرکت ها و از این نوع برنج برای درست کردن غذاهای خود استفاده نمایند.

بهترین نوع برنج فجر کدام است؟

فروش برنج طارم فجر شمال ۱۰ کیلویی

فروش برنج طارم فجر در وب سایت ما انجام می شود. مشتریانی که قصد خرید برنج فجر ۱۰ کیلویی را دارند می توانند به وب سایت ما مراجعه کنند. اقدام به ثبت سفارش این محصول از طریق مجموعه ما نمایند.
لازم به ذکر است که ما قیمت بسیار خوب و مناسبی را برای خرید این محصول در نظر گرفته ایم و دلیل این امر هم این است که ما محصولات خود را مستقیماً خریداری می‌ کنیم و به دلیل حذف دست واسطه ها و دلالان، قیمت تمام شده برنج برای مصرف کنندگان بسیار پایین‌ تر از سایر مراکز عرضه دهنده این محصول خواهد شد.

علاوه براین کیفیت برنج ‌های عرضه شده در مجموعه ما کاملا تضمینی می باشد و تمامی مشتریانی که این محصول را از ما خریداری نموده اند، رضایتشان را از کیفیت محصول دریافتی عنوان کرده اند.

فروش برنج طارم فجر شمال 10 کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *