برنج طارم دم سیاه مینودشت

قیمت برنج طارم دم سیاه مینودشت


قیمت برنج طارم دم سیاه مینودشت به فاکتورهای مختلفی وابسته است. مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، روش خرید و فروش. نوسانات اقتصادی موجود در بازار و …. بر قیمت برنج مؤثر هستند‌.

قیمت برنج طارم دم سیاه مینودشت

برنج طارم دم سیاه را چطور بشناسیم؟

برنج دم سیاه یکی از مرغوب ترین انواع برنج تولید شده در کشور می باشد. به دلیل سیاه بودن شلتوک آن به این نام مشهور شده است. برای شناخت و تشخیص این برنج باید از مشخصات ‌و ویژگی های آن مطلع باشیم. این برنج دارای ظاهری کشیده و رنگی سفید متمایل به کرم است. بسیار خوش بو و معطر بوده و دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است. برنج دم سیاه اصل عاری از هرگونه شکستگی و ناخالصی است. به بهترین شکل در کارخانه‌های تولیدی سورت و تمیز می شود.
به صورت دانه های یکدست و یک شکل بسته بندی می شود. بر روی بسته تمامی مشخصات محصول درج شده است. پس از پختن به خوبی ری می کند. نرمی خود را ساعت ها حفظ می نماید.

برنج دم سیاه بیشترین میزان تولید را در استان های گیلان و مازندران به خود اختصاص داده است. این برنج پس از برداشت از شالیزارهای سرسبز و وسیع راهی شرکت تولیدی می‌شود. در آنجا عملیات پاکسازی ضایعات از آن بوسیله دستگاه های اتوماتیک انجام شود و پس از آماده شدن وارد قسمت بسته بندی شده و در در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

برنج طارم دم سیاه را چطور بشناسیم؟

فروش مستقیم برنج طارم ۱ کیلویی

قیمت انواع برنج در خریدهای عمده و مستقیم به علت نبودن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

این روزها فروش مستقیم برنج طارم ۱ کیلویی به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود که با توجه به مرغوبیت و کیفیت عالی استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان انواع برنج را به صورت عمده تهیه می کنند که قیمت ارزان تر است.. یکی از معتبرترین مراکز فروش برنج طارم دم سیاه مینودشت با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک همین شرکت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و مناسب تر به مشتری ارائه می‌کنند تا بتواند با شناخت بهتری اقدام به خرید نماید و پس از ثبت سفارش، محصول به آدرس مورد نظر ارسال خواهد زد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

فروش مستقیم برنج طارم 1 کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *