برنج طارم دم سیاه استخوانی

قیمت برنج طارم دم سیاه استخوانی


قیمت برنج دم سیاه استخوانی فریدونکنار با توجه به کیفیت برنج، حجم سفارش، میزان عرضه و تقاضا و همچنین نوسانات بازار تعیین می ‌گردد. اگر خریدار آن را به‌ صورت مستقیم و بی‌ واسطه و عمده خریداری نماید. بنابراین از قیمت پایین ‌تری در زمان خرید برخوردار خواهد شد.

قیمت برنج طارم دم سیاه استخوانی

مشخصات کلی انواع برنج طارم

برنج طارم دارای انواع مختلفی است. هرکدام از ویژگی‌ های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند. یک نمونه از آن برنج دم سیاه استخوانی می ‌باشد.

برنج به‌ عنوان یکی از غلات پرمصرف و باارزش غذایی بالا محسوب می‌ شود. دارای ویژگی ‌های خاصی بوده و از انواع مختلفی تشکیل ‌شده است. از مهمترین آنها می ‌توان به برنج طارم، برنج هاشمی، برنج صدری. برنج دم سیاه و نمونه ‌های دیگری اشاره کرد. هرکدام دارای مشخصات خاص و ویژه ‌ای می‌باشند. از لحاظ عطر و طعم در بالاترین سطح کیفی قرار دارند.

برنج طارم دارای انواع مختلفی است. از انواع برنج طارم می ‌توان به برنج طارم هاشمی، طارم سنگی. طارم صدری و طارم دم سیاه استخوانی اشاره کرد. در این بخش به ذکر مشخصات کلی آنها خواهیم پرداخت:

  • برنج طارم هاشمی به‌ عنوان یکی از برنج ‌های خوش عطر و بویی محسوب می ‌شود. در زمان پخت عطر بی ‌نظیری از خود ساطع کرده و فضای اطراف را معطر می ‌نماید. در مقابل دارای دانه ‌های قد کشیده با پخت بسیار خوبی می ‌باشد.
  • برنج طارم سنگی که در اصطلاح به آن برنج فریدونکنار نیز گفته می ‌شود به‌ عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ‌ترین نمونه برنج‌ های تولید شده در کشور می ‌باشد که دارای عطر و طعم بی نظیری بوده و از خواص بسیار زیادی برخوردار است.
  • برنج طارم صدری دارای رنگ سفید کرمی می‌ باشد که در زمان پخت دانه‌ های آن ری کشیده و عطر و بوی بسیار خوبی نیز دارا می‌ باشد.
  • برنج طارم دم سیاه نوعی برنج شلتوک مانند می باشد که انتهای دانه‌ های آن به رنگ سیاه بوده و دارای پخت خوب و عطر بی نظیری است.

مشخصات کلی انواع برنج طارم

مرکز توزیع برنج طارم دم سیاه

وجود مرکز توزیع برنج طارم دم سیاه به‌ عنوان مرجع مهم و معتبر برای عرضه و فروش این ماده غذایی محسوب می ‌شود به‌ نحوی که خریدار می ‌تواند در هر نقطه از کشور که باشد با مراجعه حضوری یا غیرحضوری به مرجع فروش برنج های مذکور آن را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نماید.

مرکز توزیع برنج طارم با ایجاد این سایت اینترنتی زمینه خرید برنج نامبرده را با بهترین شرایط فراهم نموده است و متقاضیان در سراسر کشور می‌ توانند با ارسال سفارش از طریق این سایت اینترنتی نسبت به خرید و فروش آن اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به صورت مستقیم و بی ‌واسطه خریداری نمایند.

مرکز توزیع برنج طارم دم سیاه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *