شیرودی گیلان ۱۰ کیلویی

قیمت برنج شیرودی گیلان ۱۰ کیلویی


قیمت برنج شیرودی گیلان ۱۰ کیلویی با توجه به کیفیت برنج، میزان عرضه و تقاضا و نحوه خرید و فروش این ماده غذایی تعیین می ‌گردد. هرچه برنج مذکور از کیفیت بیشتری برخوردار باشد. با قیمت بالاتری نیز عرضه خواهد شد. از طرفی خرید عمده این نمونه برنج نیز سبب کاهش قیمت آن در زمان خرید می ‌گردد.

قیمت برنج شیرودی گیلان 10 کیلویی

مشخصات برنج شیرودی اصل

برنج دارای ارقام مختلفی می ‌باشد. یک نمونه از آن برنج شیرودی می باشد که در شهرهای شمالی کشور از جمله گیلان کشت و برداشت می‌ شود.

شهرهای شمالی کشور از جمله گیلان به‌ عنوان قطب تولید انواع مختلف برنج در کشور محسوب می ‌شوند. هر ساله حجم بسیار زیادی از این ماده غذایی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می ‌کنند. در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌ دهند.

گیلان که به‌ عنوان قطب تولید برنج شیرودی در کشور محسوب می‌ شود. این نمونه برنج را با بهترین طعم و کیفیت تولید می نماید. در اختیار سایر مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار می ‌دهد.

برنج شیرودی گیلان دارای مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشد. در این بخش به مهمترین مشخصات این ماده غذایی اشاره خواهیم کرد:

  • یکی از مهمترین مشخصات برنج شیرودی پرمحصول بودن آن می باشد. به نحوی که جزو برنج ‌های پربار محسوب می‌ شود. همین عامل سبب شده تا با قیمت پایین‌ تری نسبت به نمونه‌ های دیگر خرید و فروش شود.
  • برنج شیرودی در رده برنج طارم و هاشمی قرار دارد. از لحاظ پخت و کیفیت پایین تر می ‌باشد.
  • دارای پخت بسیار خوبی بوده به نحوی که در زمان پخت برنج آن ری می‌کشد. عطر و بوی بسیار خوبی نیز خواهد داشت.
  • مشخصه دیگر این نمونه برنج ماندگاری بسیار بالای آن می ‌باشد و هرچه از مدت زمان نگهداری آن بگذرد از کیفیت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.
  • برنج شیرودی اصل نیز دارای خواص و فواید بسیار زیادی می‌ باشد که از مهمترین خواص آن می ‌توان به درمان یبوست، تقویت بدن، سلامت قلب و عروق و موارد مختلف دیگری اشاره کرد.
  • این نمونه برنج از مقاومت بسیار خوبی در برابر آفت ‌ها و موارد مختلف برخوردار است.

مشخصات برنج شیرودی اصل

توزیع برنج شیرودی گیلان

توزیع برنج شیرودی گیلان با بهترین طعم و کیفیت و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در سراسر کشور آغاز گردیده است و متقاضیانی که از مصرف کنندگان و خریداران این ماده غذایی می باشند می‌ توانند آن را به‌ صورت بسته بندی شده در وزن ‌های مختلف سفارش داده و خریداری نمایند.

توزیع برنج مذکور سبب می ‌گردد تا بازار داخلی نسبت به آن اشباع شده و خریدار در هر نقطه از کشور که باشد به آن دسترسی ساده و راحتی داشته باشد، لذا متقاضیان می ‌توانند از طریق این سایت با واحد توزیع ‌کننده آن ارتباط برقرار نموده و این نمونه برنج را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

توزیع برنج شیرودی گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *