برنج شیرودی درجه یک گیلان

قیمت برنج شیرودی درجه یک گیلان


قیمت برنج شیرودی درجه‌یک گیلان بسته به نوع کیفیت، عطر محصول، بسته بندی آن متغیر می‌باشد این برنج از نظر عطر و طعم خوب آن، حائز اهمیت می‌باشد و نحوه پخت آنها به راحتی انجام می‌گیرد.
انواع برنج شیرودی درجه‌یک در شهرهای شمالی کشور کشت می‌شود. استان مازندران رتبه یک تولید این محصولات را دارد. علاوه بر شهرهای شمالی، برنج شیرودی در شهرهایی مانند بهشهر نیز تولید می‌شوند که کیفیت آنها درست مانند برنج‌های تولید شده در شمال می باشد.

قیمت برنج شیرودی درجه یک گیلان

مشخصات برنج شیرودی درجه‌یک چیست؟

یکی از مهمترین مشخصات برنج شیرودی درجه یک، میزان خلوص آنها بوده که برخی از فروشگاه‌ها برای سوددهی بیشتر، برنج‌های دیگر را با این نوع برنج ترکیب کرده و به فروش می‌رسانند.
برنج شیرودی دانه بلند یکی از محصولاتی است که افراد می‌توانند نسبت به برنج طارم یا هاشمی، آنها را با قیمت پایین تری تهیه کنند. محصولات برداشت شده به صورت کاشت اول دارای کیفیت و طعم بیشتری بوده است. در نتیجه قیمت نهایی محصول نیز تاثیر مستقیمی دارد.

برنج شیرودی درجه یک در مقایسه با برنج های دیگر، دارای عطر و طعم به نسبت کمتری می باشد. به همین دلیل با قیمت کمتری نیز عرضه شده است. از این نوع برنج می توان برای مصارف خانگی استفاده نمود. مهمانسراها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و برخی از اداره ها از انواع برنج شاهرودی پخت می کند.

میزان ری کردن برنج شاهرودی نسبت به برنج های دیگر مشابه می باشد. به روش های مختلفی می توان آنها را در مورد پخت و پز قرار داد. برنج شیرودی درجه یک، یکی از به صرفه ترین محصولاتی است که می‌توانید آنها را به صورت کلی تهیه کنید.
شکل ظاهری این گونه برنج ها همانند برنج های دیگر و مانند برنج هاشمی می باشد. یکی از ویژگی‌های مهم آن، ماندگاری بیشتر نسبت به سایر محصولات می باشد. در گذشت زمان عطر طعم آن نیز افزایش خواهد یافت.

برخی از شرکتهای تولیدی برای جداسازی برنج های شکسته از برنج های سالم، عملیات غربالگری را انجام می‌دهند. تا بتوانند برنج‌های درجه‌یک را جداسازی نمایند.

مشخصات برنج شیرودی درجه یک چیست؟

پخش عمده برنج‌شیرودی دانه بلند

پخش برنج شیرودی درجه‌یک دانه بلند توسط فروشگاه‌های اینترنتی ارائه شده است. یکی از بهترین روش های خرید از آنها، خرید به صورت عمده می‌باشد. برای تهیه این نوع محصولات میتوانید آنها را در بسته بندی‌های کاملاً بهداشتی و سالم از فروشگاه اینترنتی ما به صورت عمده و کلی تهیه نمایید.

پس از تهیه برنج ها باید طرز نگهداری و پخت آنها را فرا گرفته تا بتوانید نهایت استفاده از آن را ببرید. برنج شیرودی درجه یک را بهتر است در انبارهای کاملاً بهداشتی نگهداری کرده تا از حشرات و آفت ها در امان باشند.

پخش عمده برنج شیرودی دانه بلند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

17 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    فقط یه گیلانی میدونه چقدر برنج‌ گیلان نمونه اس و کشت و برداشت اون واقعا کار سختیه،وقتی فصل برنج از کنار مزارع رد میشیم از بوی برنج لذت میبریم.
    حتی موقع پخت برنج، عطرش توی خونه پخش میشه.

  • با سلام و درود و عرض ادب خدمت فروشندگان و ادمین سایت فروش برنج شیرودی گیلان همانطور که همه ایران می‌دانند بهترین برنج ایران را برنج شمال گیلان داراست و باعث می‌شود که همه از این برنج ها راضی باشند ممنون میشم که این سایت را تدارک دیده ایم که بتوانیم مطمئن بدون واسطه و مستقیم از مرکز کاشت برنج در شالیزارهای گیلان ایران بتوانیم سفارش دهیم و از این برنج با کیفیت و خوشمزه استفاده کنیم درود و سپاس بیکران

  • « سلام و عرض ادب خدمت پشتیبان محترم و عزیز »

    برنج شیرودی عطر خیلی خوبی داره و البته فقط بو عطرش نیست و از نظر کیفیت می‌تونه درجه یک باشه من بار‌ها از این محصول استفاده کردم خداییش راضی بودم که پیشنهاد می‌کنم حتماً این محصولا خریداری کنید و مورد استفاده‌ی خودتون قرار بدید.

  • سلام عرض میدارم خدمت شما خسته نباشید ممنون از مقاله زیبایی که در مورد برنج شیرودی دانه بلند ذکر کردین. تا جای که مقاله رو خواندم فهمیدم که یکی از با کیفیت ترین برنج است همجنین از بعضی دوستا تعاریف از برنج تون رو شنیدم واقعا از محصول تون راضی بودن و میگوید که خیلی برنج خوش مزه میشه ازین برنج شیرودی تهیه کرد . مرکز فروش این برنج در کدام شهر می باشد . آیا به صورت آنلاین می توانید به تمام شهر ها بفرستین . قیمت خرید این برنج شیرودی دانه بلند چند است . آیا فروش تون به صورت عمده است یا به صورت تکی هم فروشات دارید

  • برنج شیرودی قبلا استفاده کردیم پخت سریع و قابل هضم بالایی داره واقعا برنج باکیفیتی هست

  • ممنون از کارکنان این محصول که بااین کیفیت بالا و طبخ خیلی عالی دست مشتریان برنج شیرودی میرسانید.موفق باشید

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ضمن قبولی طاعات و عبادات با آرزوی پیشرفت برای تولید کننده عزیز مجموعه ویسادار
    برنج شیرودی یکی دیگر از محبوب‌ترین نوع برنج در خطه شمال هستش که به بهره برداری می رسه و و مطالب این سایت خیلی مفید و با ارزش بود درباره برنج شیرودی من از طریق این سایت برنج شیرودی سفارش داده و جدا از طعم لذیذ از کیفیت خوبی برخوردار بود و عطر فوق العاده ای داشت و به کسانی که این نوع برنج استفاده نکرده اند من توصیه می کنم که از این فرصت استفاده کنند و این نوع برنج را سفارش بدهند

  • وقت بخیر
    شما برنج سبوس دار هم دارین؟من خودم از برنج هاتون تهیه کردم و راضی بودم برای مادرم که دیابت داره هم از نوع سبوس دار میخواستم

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

  • باعرض سلام خسته نباشید من ازسایت فوق العاده شما برنج خریداری کردم این برنج خیلی خوشمزه معطر وباکیفیت بود خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت این محصول خوب وباکیفیت موفق باشید

  • سلام برنج های گیلان خیلی خوب هستند قیمت این برنج چقدر است وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور هست خوشحال میشم پاسخ سوال مرا بدهید

  • سلام برخی گفتند که خوردن برنج سفید شما را چاق می کند. البته برنج یک خوراکی سرشار از کربوهیدرات است، اما دلیل اصلی افزایش وزن به این دلیل نیست. اگر مقدار زیادی غذا بخورید، هر غذایی می تواند باعث افزایش وزن بیشتر شود. مصرف برنج برای سلامتی بسیار مفید است، به این دلیل که حاوی چربی های مضر، کلسترول یا سدیم نیست. سطح پایین چربی، کلسترول و سدیم به کاهش چاقی و شرایط سلامتی ناشی از اضافه وزن کمک می کند. اگر می خواهید برنج بخورید اما هنوز از چاق شدن ترس دارید، خوردن برنج قرمز را امتحان کنید

  • وقتی رژیم می خواهیم، می توانیم برنج را نیز به عنوان یک رژیم غذایی بخوریم. برنج قرمز نوعی برنج است که می توانیم از آن به عنوان غذای رژیمی استفاده کنیم زیرا برنج قرمز ۱۴ درصد نیاز روزانه ما به فیبر را تامین می کند. برنج قرمز کالری کمتری دارد و چربی کمتری نسبت به برنج سفید دارد که در هنگام رژیم گرفتن گزینه مناسبی است. برنج قرمز نسبت به برنج سفید منیزیم، روی و ویتامین B بیشتری دارد. حتی پروتئین هم دارد که با این وجود، برنج می تواند غذایی مناسب برای شما باشد اگر آن را به مقدار مناسب بخورید.ممنون ازسایت خوبتون

  • خوراکی هایی که حاوی فیبر زیادی هستند به بدن شما کمک می کنند تا سلامت قلب را مدیریت کند. در رابطه با فواید فیبر نشان داده شده است که این ماده به دستگاه گوارش کمک می کند. گوارش خوب باعث می شود بدن بتواند وزن ایده آل بدن را بدست آورد. علاوه بر این، وزن ایده آل بدن را از خطر چاقی دور می کند. به طوری که فیبر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی کمک می کند.

  • سلام وقت بخیر خداقوت
    بهترین برنج گیلانی برنج شاهرودیه
    اینو دیگه همه میدونن همه
    خوش عطروطعمشم که عالیه
    بدلیل دانه بلندبودنش هم بسیارمحبوبه تو مهمونی ها به راحتی پخت میشه و شفته و کته نمیشه
    بسیارمناسب مصرف خانواده و مهمونی و مراسماس
    ماتو عروسیمون ازاین برنج تهیه و استفاده کردیم همه مهمونا راضی بودن وخوششون اومد
    بجای برنج های پاکستانی و هندی و تایلندی بهتره تولید داخل رو مصرف کنیم و سالم بمونیم
    باید دست برنج کاران گیلانی رو بوسه زد بخاطرکشتو تولید چنین برنج خوش عطری

  • سلام ارض و ادب
    یکی از انواع پر محصول برنج ایرانی برنج شیرودی هستند این نوع از برنج بیشتر در مناطق سرد سیر و کوهستانی شمال و مناطقی که کیفیت اب و خاک انها بسیار پایین است کشت میشود برنج شیرودی در جایگاه سوم بعد از انواع خزر و فجر جز برنج های پر محصول قرار دارد. برنج شیرودی از نوع برنجهای پر محصول و درجه ی یک میباشد برنج شیرودی از کیفیت و طعم خوبی بر خوردار است. همچنین برنج شیرودی به دلیل داشتن ویژگی های همچون خوش پخت و مجلسی بودن و قیمت کم تر نسبت به دیگر انواع برنج از محبوبیت خاصی بر خوردار است .
    خدا به شما کشاورزهای زحمت کش خیرو برکت و عمر با عزت بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *