برنج دم سیاه شمشیری آستانه

قیمت برنج دم سیاه شمشیری آستانه امروزه بسته به نوع کیفیت برنج، نوع برند، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی در کشور و دیگر موارد متغیر است. لازم به ذکر است برنج دم سیاه شمشیری نمونه مرغوب و برتر انواع برنج های ایرانی است

قیمت برنج دم سیاه شمشیری آستانه

مشخصات برنج دم سیاه اعلا

استان گیلان یکی از استان های شمالی ایران محسوب می شود. با وجود آستانه اشرفیه در این استان و نیز شرایط اقلیمی مناسب و استفاده از پتانسیل های موجود میزان زیادی از تولیدات برنج مرغوب ایرانی از جمله. برنج دم سیاه اعلا را به خود اختصاص داده که مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

برنج دم سیاه آستانه اشرفیه در بازار ایران یکی از برنج های مرغوب و با کیفیت عالی شناخته شده. که از شهرت جهانی و صادراتی بالایی در نوع خود برخوردار می باشد. سالانه از این نوع برنج اعلای ایرانی با بهترین شکل ممکن به روش مستقیم و بدون واسطه در حجم و تناژ بالا به اکثر کشورهای خارجی صادر می شود. صادرات این محصول به این روش برای اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است.

مشخصات بارز برنج دم سیاه اعلا فوق العاده خوشمزه، خوش خوراک، دارای عطر و طعم عالی. مناسب برای مهمانی ها و مجالس خاص، به صورت استخوانی و بعد از پخت قد کشیده. در مقایسه با انواع دیگر برنج های ایرانی دارای عطری قوی و خاص می باشد. دانه های آن بلند است. از لحاظ پخت بسیار عالی، زود هضم و نیز طبق استانداردهای جهانی با بهترین نوع کیفیت تولید و نیز با مناسب ترین قیمت روانه بازارهای جهانی می گردد. مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات برنج دم سیاه اعلا

فروشنده برنج دم‌سیاه شمشیری درجه یک

در حال حاضر فروشنده برنج دم سیاه شمشیری درجه یک، سعی می کند. با تبلیغات و راهنمایی های خود این محصول غذایی ارزشمند را طوری به مشتریان خود معرفی نماید. علاوه بر فروش بیشتر و سود بالای آن بر کیفیت و افزایش تولید این گونه محصول عمده بیفزاید. نیز زمینه ای را به وجود آورد که سبب جذب مشتری بیشتر، اعتماد آن ها به خرید برنج با حجم بالاتر، فروش مستقیم برنج. کوتاه کردن دست واسطه ها از خرید و فروش محصول و غیره شود. کیفیت، نوع برند و بسته بندی در قیمت این محصول غذایی. از اهمیت زیادی برای مشتریان و خریداران برخوردار می باشد.

فروشنده برنج دم سیاه شمشیری درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *