انواع برنج شمال کیلویی

قیمت انواع برنج شمال کیلویی، مرکز ما یکی از بهترین توزیع کنندگان انواع برنج شمال کشور می باشد. در این کار سابقه ای بلند مدت نیز دارد. برنج ایرانی جزء برنج های های گران قیمت می باشد. این مسئله به علت کیفیت و طعم و عطر خاص این برنج ها است. اما ما سعی کرده ایم با ارئه قیمت های مناسب کاری کنیم. در نهایت همه هم وطنان قادر به خرید این محصول باشند.

 قیمت انواع برنج شمال کیلویی

تفاوت برنج ایرانی شمال با برنج هندی

تفاوت برنج شمال و برنج هندی آنقدر آشکار است که حرفی برای سخن نمی گذارد. اما ما در اینجا به تشریح بیشتر تفاوت این دو برنج می پردازیم.

برنج خام هندی دانه هایی شفاف و شیشه ای دارد. طوری اگر شما آن ها را در دست خود بگیرید کاملا این شیشه بودن را حس خواهید کرد. اما دانه های  برنج شمال کاملا سفید و کدر هستند. البته در برخی از ارقام برنج ایرانی این رنگ به کرمی نیز مایل شده است.

برنج شمال حتی قبل از پخت هم دارای عطر و بو می باشد. اما برنج هندی بوی خاصی ندارد. به طوری که اگر شما چشم بسته دو مشت از این برنج ها را در دست بگیرید، با حس بویایی خود کاملا می توانید درک کنید که کدام برنج هندی است و کدام برنج ایرانی می باشد.

نا گفته نماند که عطر و بو برنج شمال بعد از پخت دو چندان می شود. این عطر برنج به حدی است که شما را به خوردن آن وا می دارد. اما همانطور که گفته شد برنج هندی عطر خاصی ندارد.

برنج هندی در حالت نپخته هم به صورت کشیده و دراز است. بعد از پخت نیز به همین شکل باقی می ماند. اما برنج ایرانی بسته به آن که چه نوع برنجی است، بعد از پخت قد می کشد. البته قد کشیدن برنج ایرانی به طرز طبخ آن نیز مربوط می باشد و اگر قبل از پخت خیسانده شود به خوبی قد می کشد.

برنج هندی را بهتر است به صورت آب کشیده پخت. زیرا به دلیل آن که طعم و عطر خاصی ندارد کته آن خیلی جالب نخواهد شد. اما برای طبخ برنج  ایرانی بهتر است آن را کته کنید. در نهایت از طعم و عطر و بوی شگفت انگیز آن لذت ببرید.

 تفاوت برنج ایرانی شمال با برنج هندی

شرکت توزیع برنج شمال کیلویی

برنج ایرانی را بهتر است از مراکز معتبر خریداری بفرمایید. چرا که بسیاری از فروشندگان متقلب، گونی های برنج ایرانی را با برنج هندی بی کیفیت پر می کنند. در نتیجه به اسم برنج ایرانی با چند برابر قیمت به مشتریان می فروشند.

شرکت توزیع برنج ایرانی ما همیشه علاوه بر سود خود به فکر سلامتی مصرف کنندگان نیز بوده است. همچنین سعی کرده است که سالم ترین و بهترین محصولات را با بهترین قیمت ممکن وارد بازار مصرف کند.

در مرکز ما انواع برنج شمال کیلویی به صورت عمده و با قیمتی که بسیار برای شما به صرفه است به فروش می رسد.

شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع برنج و در صورت تمایل ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

 شرکت توزیع برنج شمال کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *