برنج شیرودی درجه یک

برنج شیرودی درجه یک


فروش عمده برنج شیرودی درجه یک با قیمت مناسب در کل کشور صورت می‌گیرد. این محصول کیفیت بالایی دارد. برنج شیرودی از برنج های شمال کشور و جزو برنج های طبع سرد است.
بیشتر در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال کشت میشود و بسیار شبیه به برنج هاشمی میباشد ولی از عطر ضعیفی برخوردار است و همین سبب ارزان تر بودن آن نسبت به برنج های دیگر شده است.

 

فروش عمده برنج شیرودی درجه یک

نحوه پخت برنج ایرانی طارم

برنج طارم کشت مازندران است که از برنج دم سیاه صدری قد کوتاه تر و چاق‌تری دارد. اما چربی آن همانند میزان چربی برنج صدری است. این برنج پس از پخت خوشمزه و با کیفیتی دارد.
پخت بسیار مناسب و عطر و طعم بی نظیر آن ان را معروف کرده است. دانه های آن بعد از پخت به اندازه کافی قد می کشد و حجیم می شود. بعد از پخت تا دو الی سه بار گرم کردن کیفیت خود را حفظ می کند.
صادرات آن نیز از رونق بسیار مناسبی برخوردار است. از انواع این برنج باید به برنج موسوی طارم، برنج طارم دیلمانی، برنج سنگ طارم و برنج طارم رشتی اشاره کرد.

برنج طارمی یکی از برنج های معروف شمالی است که برنجی مجلسی و قد کشیده پس از پخت است که به راحتی ری می کند و عطر و بوی خوبش همه خانه و محیط را در برمی گیرد و به صورت چلوکش و دمی پخت و تهیه می شود.

برنج هاشمی که یکی دیگر از برنج های شمالی است مقاومت مناسبی در برابر آفت ‌های برنج دارد. به خاطر باریک بودن ساقه اجازه حضور کرم ساقه خوار در درون خود را نمی دهد. نیاز به سم کمتری برای دفع آفات دارد و برنج قدبلند ایرانی است که در دو نوع کلی سرد و گرم کشت می شود.

این برنج در دو نوع برنج شکسته هاشمی که همان برنج هاشمی اعلا گیلان است که از دانه های شکسته حاصل از الک کردن دانه های کامل برنج به دست می آید. دانه های آن از نیم دانه بزرگتر است.
نوع برنج نیم دانه هاشمی که از برنج شکسته ریزتر و مناسب تهیه غذاهایی نظیر ته چین مرغ، استانبولی و شیر برنج است و از قیمت و کیفیت مناسب و طرفدارهای زیادی برخوردار است.

نحوه پخت برنج ایرانی طارم

تولید انبوه برنج شیرودی

تولید انبوه برنج شیرودی درجه یک با قیمت مناسب و کیفیت بالا در کشور صورت می گیرد و عرضه می شود. عطر برنج شیرودی نسبتا متوسطی دارد. شکل ظاهری آن شبیه به طارم هاشمی می باشد. دانه های یکدستی دارد و خرده برنج ندارد و دارای طبع سردی می باشد.
بیشتر در مناطق کوهستانی و سردسیر شمالی کشت و برداشت می شود. در برابر آفات و بیماری ها در زمان کشت بسیار مقاوم است. فروش عمده برنج شیرودی به صورت انلاین نیز صورت می گیرد.

 

 

تولید انبوه برنج شیرودی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *