برنج ایرانی شمال مرغوب

فروشگاه برنج ایرانی شمال مرغوب


فروشگاه برنج ایرانی شمال مرغوب ترین نمونه ها را ارائه نموده و با توجه به اصل مشتری مداری توانسته رضایتمندی مشتریان را نسبت به خود کسب کند. اعتبار بالایی نیز در بازار کسب کند. همچنین با ارائه گونه های متنوعی از این برنج در قیمت های مختلف پاسخگوی نیاز تمام مشتریان می باشد.

فروشگاه برنج ایرانی شمال مرغوب

روش جلوگیری از شپشک برنج ایرانی شمال

جهت جلوگیری از شپشک برنج ایرانی شمال باید به نکات زیر توجه نمود.

  • ببرنج ایرانی شمال مرغوب را باید در کیسه های نخی و در جای خشک و خنک نگهداری نمود.
  • کیسه ها باید بافاصله در کنار هم قرار گیرد. با دیوار و کف نیز فاصله داشته باشد تا رطوبت یا حشرات وارد آن نشود.
  • در داخل کیسه موادی که از شپشک جلوگیری می کند قرار دهیم. مانند نمک، سیر، میخک، برگ گردو، فلفل تند و خشک و …
  • جذب کننده اکسیژن در کیسه قرار داده و سعی کنیم برنج کهنه خریداری کنیم. چون هر چه برنج کهنه تر باشد از رطوبت کمتری برخوردار می باشد.
  • در صورتی که برنج ایرانی شمال  دچار شپشک شود. باید آن را الک نمود و در زیر آفتاب قرار داد و یا با قرار دادن پنکه در جلوی آن می توان حشرات را از برنج جدا نمود. این کار نیز باید در محیط باز انجام شود تا حشرات وارد خانه نشوند.
  • بعد از پاکسازی برنج ایرانی شمال مرغوب  بهتر است گونی آن را عوض نمود. همچنین جهت جلوگیری از شپشک به هیچ عنوان از قرص برنج استفاده نشود. چون سمی بوده و در صورت انتقال سم به برنج باعث مسمومیت و حتی مرگ خواهد شد.

روش جلوگیری از شپشک برنج ایرانی شمال

تولیدی برنج‌ایرانی شمال درجه یک

تولید برنج شمالی درجه یک در بهترین کیفیت و در بسته بندی ها و اوزان مختلفی انجام می شود این برنج ها کاملا پاکسازی شده و تمیز است.  در شکل های تمام دانه و نیم دانه عرضه می شود. لذا با تنوعی که در آنها وجود دارد نیاز تمام سلایق و در هر بودجه ای پوشش داده می شود.

خرید و فروش برنج ایرانی بسیار پر رونق است. چون این محصول از طرفداران زیادی در بین اقوام و ملل مختلف برخوردار می باشد.  علت آن نیز عطر و طعم فوق العاده بی نظیری است که در آن دیده می شود. این برنج دارای گونه های مختلفی است که هر گونه ای از نظر اندازه عطر و بو، قد و کیفیت پخت مختلف می باشد.

برنج ایرانی درجه یک بعد از پخت ری می دهد و حجیم می شود. عطر و بوی بالا و طعم خوشمزه ای دارد و بعد از پخت دانه های آن جدا شده و نرم است. همچنین هر چه برنج کهنه تر باشد فاقد رطوبت بوده و ماندگاری بیشتر و عطر و بوی بالاتری دارد و بیشتر ری می دهد.

تولیدی برنج ایرانی شمال درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *