برنج طارم فجر گرگان

فروشنده برنج طارم فجر گرگان


فروشنده برنج طارم فجر گرگان با کیفیت ترین برنج طارم را با قیمتی بسیار مناسب تر و همچنین کیفیتی برتر در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می دهد. برنج طارم فجر برنجی بسیار باکیفیت، خوشمزه و مرغوب است.

فروشنده برنج طارم فجر گرگان

برنج فجر چه ویژگی دارد؟

این برنج طعم و مزه عالی و بی نظیری دارد. اگر به دنبال برنجی می گردید که تمام ویژگی های یک برنج خوب را دارا باشد. ما به شما برنج طارم فجر را پیشنهاد می کنیم.

برنج فجر بهترین برنج اصیل ایرانی است. در مزارع برنج ایران کاشت می شود. در فرآیند تولید این برنج از مواد شیمیایی و آفت کش ها به هیچ میزان استفاده نشده است. این محصول کاملا ارگانیک و سالم است. برنج فجر از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای یک وعده غذایی، یک غذای کامل است. می تواند همه نیاز غذایی بدن را برطرف سازد. مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند.

این برنج بسیار خوش پخت بوده و در حین پخت، کاملا مغز پخت می ‌شود. این برنج ظاهری باریک و کشیده دارد. بعد از پخت کشیده تر می شود و ری بسیاری نیز دارد. به طوری که برای سه نفر، دو پیمانه از این برنج خوشمزه کافی می باشد.

برنج فجر از دسته برنج های پرمحصول است و کشاورزان سالانه محصول زیادی از این برنج برداشت می کنند. از آنجایی که این برنج پرمحصول است و همچنین در هنگام پخت ری بسیاری دارد، بنابراین این برنج، محصولی به صرفه از لحاظ اقتصادی می باشد.

برنج فجر چه ویژگی دارد؟

مرکز خرید برنج طارم فجر ۵ کیلویی

برنج طارم فجر محصولی شگفت انگیز است. طعم درجه یک و عالی و بوی عالی این برنج بی شک همه را مدهوش و شیفته خود می‌کند. در فرآیند تولید این برنج، از موادی شیمیایی که برای بدن مضر هستند استفاده نمی شود و بنابراین این محصول کاملا ارگانیک و سالم است.

قیمت برنج فجر ۵ کیلویی در این وب سایت بسیار ارزان تر از قیمت آن در سایر فروشگاه های برنج سراسر کشور است و مشتریان سراسر کشور می تواند این محصول استثنایی را با قیمتی استثنایی تر از این وب سایت خریداری کنند.

برای خرید برنج طارم فجر گرگان فقط کافی است سفارش خود را در این وب سایت ثبت نموده سپس این محصول فوق العاده را با قیمتی مناسب تر درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید این محصول را از این سایت به عنوان مرکز خرید برنج طارم فجر ۵ کیلویی به صورت آنلاین و اینترنتی و همچنین به صورت عمده و جزئی خریداری نمایید. با برنج طارم فجر، به روشی شایسته میزبانی کنید.

مرکز خرید برنج طارم فجر 5 کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

  • سلام و خسته نباشین به تولیدکننگان خوب برنج ایرانی. ماندگاری این برنج چه اندازه هستش و باید کجا نگه داریم تا خراب نشن؟

    • سلام روز بخیر
      اقای حامدی عزیز برای اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه به شما قرار بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *