برنج فجر ایرانی

عرضه کننده برنج فجر ایرانی اعلا، برنج فجر ایرانی با کیفیت از پرطرفدار ترین نوع برنج در میان رستوران دار ها و مراکز و ادارات مختلف می باشد. زیرا این برنج هم قیمت مناسبی دارد و هم باتوجه به قیمت مناسب کیفیت خوبی هم دارد. بهترین گزینه برای خرید برنج این مراکز می باشد.

 عرضه کننده برنج فجر ایرانی اعلا

نکات مهم در ارتباط با برنج فجر

برنج فجر مانند سایر برنج های ایرانی عطری می باشد. این برنج خوش پخت نیز هست. از آنجایی که این برنج قیمت مناسبی دارد می تواند جایگزین مناسبی برای برنج های خارجی نیز باشد. زیرا به نوعی این دو محصول برابری قیمت دارند.

برنج فجر جزو برنج های پرطرفدار است. طبع آن نیز سرد می باشد .رنگ دانه های این برنج سفید کدر می باشد. و دانه های آن شیشه ای رنگ اند که با رنگ سایر برنج های ایرانی متفاوت است.

از آنجایی که این برنج ری خوبی دارد بهترین گزینه برای رستوران دار ها شده است. از این نوع برنج می توان برای تهیه پلو و غذاهای ترکیبی مثل شله زرد و حلیم نیز استفاده کرد.

این نوع برنج مانند بعضی از برنج های ایرانی بعد از پخت سفت و خشک نمی شوند. ماندگاری خوبی نیز دارند. البته این نوع برنج فقط مخصوص رستوران دارها نیست. خانوار های ایرانی نیز برای مصرف روزانه شان می توانند از این برنج استفاده کنند.

برنج فجر ایرانی اعلا انواع مختلفی ندارد. در کل یک نوع برنج است. اما در مناطق مختلفی از شمال کشور تولید می شود. همچنین ممکن است نوع های مختلفی که اسم آن را می شنوید به دلیل منطقه کشت آن باشد.

 نکات مهم در ارتباط با برنج فجر

مراکز تولید برنج فجر ایرانی

برنج فجر در نواحی سردسیر کشت می شود. به قولی دیر رس است. امروزه بیشتر در شهر گلستان این برنج حاصل می شود. مجموعه ی ویسادارکو عرضه کننده برنج فجر ایرانی به صورت عمده می باشد. همچنین امکان خرید غیرحضوری برنج را فراهم آورده است. برنج فجر در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد.

برنج فجر ایرانی جزو برنج هایی هست که محققان تغییراتی را بر روی ژنتیک دانه برنج ایجاد کرده اند. در نتیجه بتوانند از این نوع برنج بهره ورداری بیشتری داشته باشند و کمک بزرگی به کشاورزان کرده اند.

گلستان گیلان و مازندران مراکز تولید برنج فجر ایرانی می باشند. عرضه برنج فجر با بهترین کیفیت و بدون واسطه در مجموعه ویسادار انجام می گیرد. این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها و فروشگاه های عرضه برنج ایرانی می باشد. همچنین این برنج را با کیفیت مطلوب ایرانی و قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می کند. هم چنین پتانسیل صادراتی برنج فجر ایرانی نیز خوب بوده است و برای صادرات نیز آماده به همکاری هستیم.

 مراکز تولید برنج فجر ایرانی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *