برنج سبوس دار با کیفیت

برنج سبوسدار با کیفیت


عرضه کننده برنج سبوسدار با کیفیت این محصول را به فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه می‌کند. غلات بخش عمده ای از غذای مصرفی مردم جهان را تشکیل می دهد و در دو نوع سبوس دار و بدون سبوس عرضه می شود.

در بین غلات مصرف برنج در کشور های آسیایی بسیار بالا می باشد و به نوعی غذای اصلی مردم به شمار می رود، برنج نیز در دو شکل سفید و قهوه ای یا همان سبوس دار تولید می شود، عرضه برنج سبوس دار با کیفیت در اکثر فروشگاه ها عرضه برنج انجام‌ می شود.

 

عرضه کننده برنج سبوس دار با کیفیت

مواد مغذی موجود در برنج سبوس دار

اکثر مردم برنج را به رنگ سفید می شناسند. برای مصرف خود کمتر به سراغ برنج های سبوس دار یا همان برنج قهوه ای می روند. غافل از اینکه بسیاری از مواد مغذی برنج در پوسته یا همان سبوس آن نهفته است. در جدا شدن پوسته برای سفید شدن برنج بخش عمده ای از خواص برنج از بین می رود.

سبوس برنج منبعی سرشار از فیبر و سلنیم است. این ماده به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند و باعث جلوگیری از عوارضی چون یبوست و بیماری های روده خواهد شد.
این سبوس همچنین منبع خوبی از مواد معدنی چون آهن و منگنز است. در جلوگیری از پوکی استخوان و همچنین کم خونی موثر است.

برنج سبوسدار با کیفیت دارای مقادیر زیادی از ویتامین E و B می باشد. وجود این خواص به تقویت سیستم قلبی و عروقی و جلوگیری از سکته های قلبی کمک می کند. البته در زیبایی و تقویت پوست و مو نیز تاثیر فراوانی دارد.

این برنج فاقد کلسترول بوده و در تنظیم فشار خون مفید می باشد. البته کربوهیدرات موجود در آن نسبت به برنج سفید کمتر جذب بدن می شود. در نتیجه مصرف آن کمتر منجر به اضافه وزن خواهد شد.
همچنین به بیماران دیابتی و خانم های باردار توصیه می شود که از برنج سبوس دار استفاده کنند. زیرا  نشاسته پایین تری دارد و خطر بالا رفتن قند خون در این افراد را کاهش می دهد. هم از لحاظ خواص مغذی تامین کننده بهتری نسبت به برنج سفید می باشد.

 

 

مواد مغذی موجود در برنج سبوس دار

 

مرجع فروش برنج سبوس دار

برنج سبوس دار در اکثر مناطق مانند شمال کشور و سایر شهرهایی که کشت برنج انجام می دهند تولید می شود. این برنج در نمونه های مختلف که بستگی به نوع بذر دارد کشت و عرضه می شود.

معمولا در بازار قیمت برنج سبوس دار ایرانی مانند برنج سفید از برنج های وارداتی بیشتر است. این مساله به دلیل کیفیت بالاتر در ظاهر و عطر و طعم و پخت برنج های ایرانی می باشد. تولید کنندگان برنج ایرانی در اکثر شهر ها دارای نمایندگی های فروش می باشند و برای خرید عمده می توان  طریق این مراکز اقدام کرد.

 

 

مرجع فروش برنج سبوس دار

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *