برنج هاشمی اعلا

شرکت فروش برنج هاشمی اعلا، خاستگاه اصلی این محصول در گیلان می باشد. امروزه به دلیل مرغوبیت بالای آن در استان های شمالی نیز کاشته می شود. این برنج دارای عطر و طعم فوق العاده و کیفیت پخت بسیار عالی است. به همین دلیل از بازار پسندی بسیار بالا برخوردار است. شرکت فروش برنج هاشمی اعلا

خواص برنج برای کودکان

برنج هاشمی اعلا غنی از ویتامین B مانند ریبوفلاوین می باشد. همین امر باعث شده به رشد و قوای جسمی و ذهنی کودکان کمک کند. استفاده از این محصول باعث رشد حجم عضلات و ماهیچه ها می شود.

همچنین غنی از ترکیبات فنولی، آنتی اکسیدان، اسید پارا آمینو، بنزوئیک اسید و ویتامین A و E می باشد. به همین دلیل برای رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. همچنین باعث افزایش رشد قدی، ذهنی و جسمی کودک می شود.

برنج هاشمی اعلا به دلیل دارا بودن عطر و طعم بی نظیرش باعث ایجاد اشتها در بین کودکان می شود. به علاوه خوردن زیاد آن به دلیل قابل هضم بودنش باعث چاقی نمی شود. برخی از خواص برنج که باعث محبوبیتش شده است شامل موارد زیر می باشد:

  • این محصول غنی از سدیم و پتاسیم شده و باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی می شود. همچنین برای تنظیم فشار خون بسیار مفید بوده است.
  • برنج هاشمی حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین C، A، ترکیبات فنولیک و فلاونوئیدهای فراوانی می باشد. به همین دلیل برای درمان سرطان بسیار مفید  می باشد. از سرطان روده بزرگ نیز جلوگیری می کند.
  • این برنج غنی از ترکیبات فنلی می باشد. به همین دلیل دارای خواص ضد التهاب و ضد سوزش می باشد. برای خارش و قرمزی پوست نیز بسیار مفید است.
  • این محصول دارای مقادیر زیادی از مواد مغذی و فسفر می باشد. همین امر باعث تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر می شود.
  •  برنج هاشمی سرشار از ویتامین D، کلسیم، نیاسین، فیبر، تیامین، ریبوفلاوین و آهن است. به همین دلیل برای کم خونی بسیار مفید و باعث تقویت بنیه بدن می شود.

 خواص برنج برای کودکان

تولید ویژه برنج هاشمی اعلا

جهت تولید ویژه برنج هاشمی اعلا ابتدا برنج از کشاورز خریداری شده و وارد کارخانجات پیشرفته شده و سورت بندی و درجه بندی می شود. در نهایت در سه نوع تمام دانه یا درجه یک و نیم دانه و خرده وارد بازار می شود.

این محصول از بهترین برنج های خوب و خوش پخت ایرانی است. به علاوه به دلیل عطر و طعم منحصر به فردش جنبه تجاری دارد. بنابراین نسبت به سایر محصولات مرغوب تر و دارای قیمت بالاتری می باشد.

این شرکت طی سالیان طولانی در فروش برنج هاشمی اعلا تجربه داشته است. همچنین با شناختی که از انواع این برنج و مناطق کشت آنها و نمونه های اصیل و خالص دارد بهترین ارقام را به صورت سورت بندی و پاک کرده و کاملا تمیز وارد بازار می کند.

این محصول ماندگاری بسیار بالایی داشته و ساعت ها بعد از پخت نرم و طعم خوبی خواهد داشت. این برنج یکی از خوش پخت ترین برنج های ایرانی است که بیشتر برای رستوران ها و تالار ها استفاده می شود. این برنج دارای عطر و طعم بسیار خوبی می باشد و بعد از پخت قد می کشد.

 تولید ویژه برنج هاشمی اعلا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *