برنج سرلاشه ایرانی

برنج سرلاشه ایرانی، از کیفیت و طعم بی نظیری برخوردار می باشد.

عرضه برنج سرلاشه ایرانی شمال در نهایی ترین درجه عطری و کیفیتی بی نظیر با ثبت سفارش برای تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر نقاط کشور و با مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد.

سفارش انواع برنج سرلاشه ایرانی شمال

مشخصات برنج سرلاشه چیست؟

همه ما اسم برنج سرلاشه ایرانی یا نیم دانه  را شنیده ایم و یا در مغازه های فروش برنج ایرانی دیده ایم . این نوع از برنج نصف دانه های برنج کامل را دارد. دارای انواع مختلف سفید و قهوه ای می باشد. جهت تهیه انواع سوپ های خوشمزه، شله زرد های معطر، شیر برنج های عالی،آردهای برنج جهت تهیه شیرینی جات و فرنی های خوش عطر و طعم بسیار مناسب می باشد. این نوع از برنج در واقع باقی مانده شکسته شده از  برنج‌های مرغوب کامل ایرانی بوده است.  این محصول طی فرآیند آماده سازی و بسته بندی شکسته گردیده است.

پس از برداشت برنج و رفتن به کارخانه شالیکوبی مرحله جدا کردن شلتوک اتفاق می افتد. برنج بعد از پوست گیری وارد دستگاه مخصوصی برای سفید شدن میشود که دارای یک کاردک برای سایش برنج و سفید کردن آن می باشد. برنج در این دستگاه بر اثر سایش سفید و شیشه ایی میشود.

در حین سایش برخی از دانه های برنج که از مقاومت کمتری برخوردار هستند دچار شکستگی میشوند. در مرحله بعد این دانه های شکسته توسط الک از برنج های دیگر جدا میشوند. همچنین داخل کیسه های جداگانه به عنوان برنج سرلاشه و نیم دانه بسته بندی شده و روانه بازار میشوند.

از نظر طعم و بو برنج سرلاشه ایرانی فرقی با برنج اصلی خود که از آن به دست آمده ندارد.  یعنی اگر برنج سرلاشه از برنج مرغوب بوده جز ظاهر، تمامی خواص برنج مرغوب و درجه یک را خواهد داشت. با این تفاوت که قیمت برنج سرلاشه و نیم دانه از قیمت برنج کامل کمتر می باشد.

  • مشخصات برنج سرلاشه چیست؟

قیمت روز برنج فریدونکنار

قیمت روز برنج ایرانی فریدونکنار با توجه به عطر دلپذیر و کیفیت عالی این محصول و حجم های مختلف کیسه ای بسیار مختلف و مناسب می باشد.خرید بهترین نوع این محصول را از طریق این نمایندگی فروش تجربه نمایید.

موارد مصرف برنج سرلاشه ایرانی یانیم دانه:

  • از برنج سرلاشه ایرانی را میتوان علاوه بر تهیه چلو و پلو ، در غذاها و انواع دسرها و سوپ ها نیز استفاده کرد.
  • یکی از دسرهای مورد علاقه ما ایرانی ها شله زرد می باشد.  تهیه آن از برنج نیم دانه مرغوب بسیار با کیفیت تر از برنج کامل میباشد. چون یک دست و نرم می شود.
  • برای تهیه شیر برنج و سوپ برنج و آش برنج هم میتوانید از برنج نیم دانه استفاده نمایید. تا هم طعم خوبی داشته باشد هم ظاهر خوب و هم تمامی خواص برنج خوب ایرانی را دارا باشد.

قیمت روز برنج سرلاشه ایرانی فریدونکنار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *