برنج هاشمی مرغوب از شالیکار

خرید مستقیم برنج هاشمی مرغوب از شالیکار


خرید مستقیم برنج هاشمی مرغوب از شالیکار از مزیت های بیشماری برخوردار می باشد. از مهمترین آنها می توان به محصول اطمینان از کیفیت و اصالت کالاهای خریداری شده و ارائه قیمت های منصفانه اشاره نمود.

برنج محصولی پرمصرف است. در ارقام و واریته های متنوع و در نمونه های داخلی و وارداتی در کشور وجود دارد. برنج هاشمی از مرغوب ترین و برترین برنج های کشت شده در خطه شمال است.

خرید مستقیم برنج هاشمی مرغوب از شالیکار

آشنایی با ارقام برنج هاشمی

جهت آشنایی با انواع ارقام برنج هاشمی مرغوب ویژگی های هر کدام در ادامه مطلب توضیحاتی را خدمتتان ارائه خواهیم داد. همانطور که میدانید برنج بعد از گندم یکی از اصلی ترین منابع غذایی جمعیت جهان است. میزان مصرف آن نه تنها در کشور ایران بلکه در سایر کشورهای خاورمیانه از روندی سعودی برخوردار می باشد.

از مهمترین دلایل محبوبیت بالای برنج هاشمی مرغوب می توان به عطر و طعم ویژه و منحصربه فرد، کیفیت پخت عالی، یکدستی و دانه بلند بودن، رشد طبیعی و ارگانیک آن اشاره کرد.

در رابطه با ارقام مختلف برنج هاشمی مرغوب می توان موارد زیر را برشمرد:

  • برنج قهوه ای هاشمی: این رقم از برنج هاشمی را قبل از شالی‌کوبی کمی حرارت می دهند. مواد مغذی پوسته یا شلتوک برنج به خورد مغز برنج برود، رنگ قهوه ای این برنج به همین دلیل است.
  • برنج عطری هاشمی: این برنج را پس از برداشت به صورت کامل پوست گیری می نمایند. این برنج رنگ سفیدتری نسبت به ارقام دیگر داشته و به برنج عطری شهرت دارد.
  • برنج دودی هاشمی: این برنج همان برنج هاشمی مرغوب است که طی فرایند تولید توسط کشاورزان به برنج دودی تبدیل می شود. این برنج در بین اهالی محلی استان گیلان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. رنگ این رقم از برنج هاشمی نسبت به برنج معطر تیره تر می باشد. این برنج را می توانید به صورت خالص و یا ترکیب با ارقام معطر مصرف نمایید.

آشنایی با ارقام برنج هاشمی

فروش مرغوب ترین برنج‌هاشمی معطر گیلان

جهت اطلاع از قیمت فروش برنج هاشمی معطر و سفارش مرغوب ترین و درجه یک ترین نوع این محصول می توانید از طریق راههای ارتباطی مندرج در سایت با همکاران ما در این زمینه ارتباط برقرار نمایید.

برنج هاشمی مرغوب معطر گیلان یکی از ارقام پرطرفدار برنج در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه است. از بازار مشتری پسندی بالایی برخوردار می باشد. این برنج نه تنها در استان گیلان بلکه در تمام نقاط کشور میزان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

قیمت فروش برنج هاشمی به عوامل متعددی بستگی دارد. از مهمترین آنها علاوه بر کیفیت و رقم برنج، نحوه سفارش و تقاضای محصول و میزان خرید آن می باشد.

استان گیلان به دلیل موقعیت آب و هوایی فوق العاده و خاک حاصلخیز فراوان دارای شالیزارهای فراوان کشت برنج می باشد. در میان ارقام مختلف کشت برنج هاشمی در این استان، رقم هاشمی نسبت به دیگر ارقام از میزان محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار می باشد.

فروش مرغوب ترین برنج هاشمی معطر گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *