صادرات انواع برنج هاشمی شمشیری

صادرات انواع برنج هاشمی شمشیری


برنج یکی از پر مصرف ترین غلات در هر کشوری به شمار می آید. ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده انواع برنج می‌باشند. با کیفیت ترین انواع آن برنج های هاشمی نام دارد. صادرات انواع برنج هاشمی شمشیری به کشور‌های مختلف نشان می دهد. این محصول دارای درجه کیفی بسیار بالایی بوده است. به دلیل مرغوبیت بالا مورد توجه واقع شده و به میزان صادرات آن افزایش یافته است.

 

صادرات انواع برنج هاشمی شمشیری

آشنایی با انواع این محصول

برنج هاشمی بر اساس ویژگی ها و خصوصیات به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند. در ادامه با انواع آن آشنا خواهیم شد.

  1. برنج سبوس دار هاشمی و یا همان برنج قهوه ای یکی از بهترین و پرخاصیت ترین انواع برنج های هاشمی به شمار می ‌آید.  در این نمونه از برنج سبوس آن جدا نشده و برنج رنگی قهوه ای دارد. با توجه به ارزش غذایی بسیار بالا و همچنین گلوکز پایین بسیاری ترجیح می دهند که از این نوع برنج مصرف کنند.
  2. برنج شمشیری هاشمی از دیگر انواع این نوع برنج ها بوده که معمولاً به چه دلیل قد کشیدن هنگام پخت به این نام خوانده می شود. این نوع برنج دانه بلند هستند. اغلب از آن ها در تهیه پلو های مجلسی استفاده می گردد. طعم بسیار خوبی دارند.
  3. برنج دودی هاشمی نیز در این دسته بندی ها قرار گرفته. این نوع برنج ها را معمولاً با دوده هیزم و یا گوگرد طعم ‌دار می‌کنند. نه تنها باعث شده ماندگاری برنج به شدت افزایش یابد بلکه باعث شده که طعم جدیدی نیز داشته باشند. همچنین با ذائقه بسیاری سازگار دارد. به آن ها برنج معطر هم گفته می ‌شود.

 

آشنایی با انواع برنج هاشمی

بررسی بازار برنج هاشمی

در بررسی بازار برنج هاشمی شمشیری این برنج به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی که دارد، بسیار پرفروش بوده است. در تهیه پلو های مجلسی استفاده می شود. بسیاری از رستوران ها و غذاخوری ها نیز از متقاضیان این نوع برنج ها در کشور می باشند که باعث شده تولید آن انبوه گردد.

در این بازار ها می ‌توان برنج های هاشمی را در مقدار های مختلفی مانند ۵ کیلویی، ۲۰ کیلویی و حتی ۵۰ کیلویی مشاهده کرد. مشتریان می توانند بر اساس نیاز آن ها را تهیه کنند. در صورتی که مقدار بالایی از آن ها به صورت یک جا خریداری شود، تخفیف های ویژه‌ای برای این مشتریان در نظر گرفته خواهد شد. همچنین می‌توان از طریق این سایت موجود بودن این نوع برنج ها را در انبار ها استعلام کرد.

بررسی بازار برنج هاشمی شمشیری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *