برنج نیم دانه عطری

برنج نیم دانه عطری


برنج نیم دانه عطری یکی از غلات پر مصرف و ارزشمند در بین ایرانی ها می‌باشد. این محصول خوش‌طعم در انواع مختلف تولید و عرضه می شود.

برنج نیم دانه عطری طارم به دلیل کیفیت درجه یک از انواع پرفروش و پرطرفدار این محصول می باشد. همچنین این روزها بازار خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد.

 

فروش برنج نیم دانه طارم عطری شمال

آشنایی با انواع برنج نیم دانه

برنج نیم دانه به انواع مختلفی از جمله نیم دانه درشت، نیم دانه متوسط و نیم دانه ریز تقسیم می شود.  هر کدام دارای کاربرد متفاوتی می باشد.

نیم دانه درشت به دلیل اندازه مناسب و عطر و طعم خوبی که دارد، استفاده زیادی از آن می شود. قیمت کمتری نسبت به برنج کامل داشته و به عنوان مصرف خوراکی استفاده می گردد.
نیم دانه متوسط که معمولا از یک سوم دانه برنج به دست می آید، در تهیه انواع آش و شله زرد استفاده می‌شود. از نیم دانه ریز برای خوراک طیور و یا تهیه آرد برنج مورد استفاده قرار می گیرد.

آرد برنج در قنادی ها و کارخانجات تولید انواع کیک و بیسکویت کاربرد داشته و برای پخت حلوا و غذای کودک نیز استفاده زیادی دارد.نیم دانه برنج های شمال به ویژه هاشمی، صدری و طارم بسیار معطر و با کیفیت است. همچنین قیمت بالاتری نسبت به نیم دانه های دیگر دارند.

در هنگام پخت همان ویژگی ها و کیفیت برنج دانه کامل را دارند و بسیار خوش طعم و خوشبو می باشند. نیم دانه های برنج ایرانی به دلیل کیفیت بالا و مرغوبی که دارند، طرفداران بیشتری نسبت به نیم دانه های وارداتی دارند.

این محصول در شهرهای مختلف تولید کننده برنج با بهترین کیفیت فرآوری شده و در بسته بندی های متنوع ارائه می شود.

 

آشنایی با انواع برنج نیم دانه

قیمت عمده برنج نیم دانه هاشمی عطری

قیمت برنج نیم دانه هاشمی معطر به موارد زیادی وابسته است. مهمترین مورد کیفیت و محل برداشت این محصول می‌باشد. همچنین روش خرید، نوع بسته بندی، نوع آن که درشت باشد یا ریز،بر قیمت این محصول تأثیر گذار هستند.

همچنین اقتصادی موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا، وزن و حجم آن و … نیز در باعث نوسانات قیمت می‌شود.

قیمت در خریدهایی که به صورت کلی انجام می شود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است. برای اطلاع از قیمت انواع برنج نیم دانه و خرید این محصول می توانید با کارشناسان همین سایت تماس بگیرید.

از راهنمایی های آنها برای انتخاب و خریدی بهتر بهره مند شوید. در صورت خرید کردن بعد از ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال می گردد. در این روش خرید و فروش برنج نیم دانه در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی می گردد.

قیمت عمده برنج نیم دانه هاشمی عطری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *