برنج فجر معطر گیلان

برنج فجر معطر گیلان


فروشندگان برنج، نیز برای خریداران عمده‌ی برنج فجر معطر گیلان، تسهیلات ویژه ای قرار می‌دهند تا این خریداران بتوانند برنج مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با کیفیت بسیار بالا خریداری کنند.
مهم‌ترین مسئله برای خریداران عمده‌ی برنج، قیمت برنج است که با تخفیف های زیادی که فروشندگان در نظر گرفته اند. آنها توانسته‌اند رضایت اکثر خریداران این محصول را جلب کنند. بسیاری دیگر از خریداران برنج، نیز مشکل قیمت ندارند و به دنبال کیفیت بالا در خرید برنج گیلان هستند.

برای استعلام قیمت برنج فجر گیلان کلیک کنید.

فروش عمده برنج فجر معطر گیلان

بهترین برنج فجر معطر ایران برای کدام شهر است

همان طور که می‌دانید استان گیلان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان انواع برنج در کشورمان است. بهترین برنج‌های کشور در این منطقه کشت می شوند. پس استان گیلان را به عنوان بهترین تولید کننده برنج در ایران باید به شمار آورد.
با توجه به خاک حاصلخیز و شرایط مناسب آب و هوایی که در این منطقه برای کشت برنج وجود دارد با کیفیت‌ترین و خوش عطرترین برنج‌های ایرانی در مناطق استان گیلان کشت می‌گردد.

برنج فجر معطر گیلان، یکی از بهترین نوع برنج ها است که دارای عطر و طعم فوق‌العاده‌ای است. بخاطر همین موضوع در بین ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشد. برنج فجر پرمصرف‌ترین برنج در ایران است.
اکثر رستوران‌ها این نوع از برنج را برای پخت انتخاب می‌نمایند چون برنج ندا خوب و از قیمت مناسبی برخوردار است. در عین حال که قیمت پایینی دارد کیفیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. همین امر سبب شده که در بین رستوران داران از استقبال خوبی برخوردار باشد.

 

بهترین برنج فجر معطر ایران برای کدام شهر است

نرخ برنج فجر معطر گیلان

همواره یکی از موضوعات اصلی در بحث خرید برنج، قیمت آن بوده است. قیمت برنج به عوامل متعددی بستگی دارد. تولیدکنندگان مختلف با بررسی مدل‌های مختلف برنج، قیمت‌های متفاوتی روی آن می‌گذارند. خریداران برنج با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید برنج با قیمت های مختلفی می کنند. به همین خاطر تولیدکنندگان برنج، این محصول را در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی تولید می کنند.

آن ها این کار را انجام می‌دهند تا خریدار برنج فجر معطر گیلان، با هر بودجه‌ای بتواند برنج مورد نیاز خود را خریداری کند. برای پیدا کردن قیمت برنج فجر معطر گیلان، می توان به نمایندگی‌های فروش این محصول، مراجعه کرد. همچنین برای مقایسه مدل‌های مختلف برنج و قیمت‌های آن ها، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین کمک بگیرید.
همه روزه لیست قیمت جدید برنج در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها آپدیت می‌شود و خریداران می‌توانند از قیمت‌های جدید این محصول آگاه شوند.

 

نرخ برنج فجر معطر گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

14 دیدگاه

  • سلام. این خیلی خوبه که قیمت برنج رو با تخفیف عرضه می کنید. در واقع انقدر برنج گرون شده که خیلی ها ،مخصوصا خانواده های پر جمعیت توانایی خرید ندارند متاسفانه.برنج های گیلان کلا معروفه توی عطر و بویی که داره.

  • سلام و عرض خسته نباشید
    مطالب خوب سایت را خواندم بسیار جالب بود که مجموعه ویسادار با ارائه برنج فجر معطر گیلان کارش توزیع برنجی هست که کیفیت بالا و عطر زیاد و قیمت مناسب داره و بالاخره متوجه شدم که رستوران ها از کجا برنج خودشون رو تهیه می کنند چرا که میخواستیم برنج رستورانی رو توی خونه طبخ بشه و سر سفره داشته باشیم که هم با کیفیت باشه هم معطر و از همه مهم تر قیمت خوب و مناسبی هم داشته باشه
    از مجموعه ویسادار کمال تشکر رو دارم

  • سلام برنج فجر واقعامعرکه است ولی لطفا قیمت ها رو بکشید پایین تاهمه بتونن توی این ماه رمضانی ازش استفاده کنند و یه دعای خیری پشت سر همه باشه

  • سلام وقت بخیر و خسته نباشید.
    بله درسته استان گیلان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان انواع برنج در کشورمون هست . بهترین برنج‌های کشور در این منطقه کشت میشه. پس استان گیلان رو به عنوان بهترین تولید کننده برنج در ایران هست
    سپاس

  • سلام و درود کیفیت که مهم باشه خرید هم دوباره اتفاق میوفته
    ممنون اینقد بفکر مردم هستین و محصول با کیفیت و با قیمت پایین ارائه میدین .آیا این نوع مدل برنج ها رو میشه واسه شیربرنج هم استفاده کرد؟

  • سلام خسته نباشبد و خدا قوت میگویم به مجموعه ویسادار که توزیع کننده انواع برنج ایرانی درجه یک می باشد برنج فجر یکی از مرغوب ترین برنج هاییه که تو گیلان تولید میشه و فکر کنم نسبت به سایر برنج های ایرانی اقتصادی تر باشه حتما در سبد خریدتون از این برنج خریداری کنید و یک بار این محصول را انتخاب کنید کیفیت مطلوبی داره

  • با عرض سلام و خسته نباشید و با عرض قبولی طاعات در این ماه عزیز،ممنون بابت اطلاعات جامع و کاملی که ذکر کردید و خرید رو برای خریداران این محصول آسون نمودید،موفق باشید

  • برنج معطر گیلان اونم فجر استفاده کردیم واقعا پخت پز عالی داره و من همیشه از این برنج فجر استفاده میکنم و راضی استم

  • باعرض سلام و خداقوت به مجموعه ویسادار
    ممنون از توضیحات و اطلاعات مفید
    بله واقعا برنج استان گیلان از برنج های فوق العادست👌🏼هم ری خوبی دارد هم عطر و طعم عالی و خوش پخته
    انقدری کیفیت بالا دارد که بعد از پخت دونه و یکدست میشه
    من همیشه برنج هامو کته درست میکنم و واقعا بینظیره و هیچ فرقی با آبکش کردن نداره چه بسا که بهتره تذاریم خاصیت این برنج اعلا با ابکش کردن از بین بره…
    فقط انتقادی که دارم نسبت به قیمت این کالاست
    باتوجه به اینکه میدونید قوت اصلی مردم ایران برنجه خواهشا نسبت به قیمت های عجیب این روزا نظارتی داشته باشید که حداقل این یک قلم تو سفره های مردم باشه… تشکر

  • تمیز بودن و یک اندازه بودن و همچنین خوش پخت بودن و معطر بودن یک برنج باعث میشه مشتری جذب بشه امیدوارم برنج فجر این ویژگی ها رو داشته باشه

  • سلام خسته نباشید گیلان فقط چای با برنجش خوبه خیلی خیلی کیفیت خوبی دارن
    برنج گیلان موقع دم کشیدن بسیار بوی خوبی میده ممنون از محصول خوبتون

  • با سلام و وقت بخیر. برنج خوش طعم و خوب قد میکشه. مصرف برنج به دلیل وجود منیزیم از تنگی نفس و یا خستگی زیاد جلوگیری می کند.

  • سلام وقت بخیر محصول برنج فجر معطر گیلان با چ قیمتی عرضه میشه و آیا نمایندگی فروش در سایر شهرستانها هم میدین یا نه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ این سوال، از قسمت “مشاوره و فروش” در سایت با کارشناسان ما در این بخش ارتباط برقرار نمائید. و یا از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *