برنج فجر طارم

عرضه برنج فجر طارم صادراتی


عرضه برنج فجر طارم صادراتی امروزه در سراسر کشور توسط فروشنده بسیار کارآمد با امکانات بسیار خاص و ویژه‌ای به خریدار عرضه می شود.برنج فجر طارم از لحاظ ظاهری همانند یک خنجر است که سر دانه آن نسبت به ته آن باریک‌تر است.

عرضه برنج فجر طارم صادراتی

بررسی خصوصیات برنج طارم

برنج فجر طارم بیشتر در شمال ایران کشت می شود. به طور خاص در استان گیلان برداشت می شوند. از نظر ظاهری دانه های برنج یک دست و قلمی است. رنگ آن نیز سفید مایل به کرم است و ظاهری شفاف دارد.پس از پخته شدن به خوبی ری می‌کشد. در مقابل انواع آفات برنج مقاوم است . قیمت برنج فجر نسبت به برنج‌های داخلی دیگر مناسب‌تر است.

این نوع برنج تراریخته و ساخته دست دانشمندان ایرانی است. همانند دیگر اقسام برنج، برنج فجر را نیز می توان به دو روش کته و آبکشی استفاده کرد. این نوع برنج زود هضم است. به همین دلیل مشکلات گوارشی را برای فرد به وجود نمی‌آورد. این برنج از لحاظ ظاهری بسیار شبیه برنج طارم است و دارای عطر و بوی خوب می باشد. رنگ شلتوک این نوع برنج رنگ زرد روشن می باشد. این نوع برنج تراریخته است یعنی با اصلاحات ژنتیکی به تولید انبوه رسیده است. راه تشخیص برنج تراریخته و غیر تراریخته وجود ندارد ولی اگر در زمان خرید برنج متوجه شدید که برنج یک دست و اندازه است و دارای درخشندگی خاصی است ،از خرید آن اجتناب کنید.

به طور کل چون چندین دهه از کشت برنج تراریخته فجر می گذرد، می توانید با خیال راحت آن را تهیه بفرمایید. البته برنج تراریخته شامل معایبی نیز می باشد. صدمه به محیط زیست، عاملی برای تهدید سایر محصولات یک منطقه ،امکان آسیب به اکوسیستم، احتمال آسیب به جانوران آن منطقه و احتمال بروز بیماری هایی در بدن انسان.

بررسی خصوصیات برنج فجر طارم

بازار خرید برنج فجر طارم

این گونه برنج متعلق به ناحیه خاصی در ایران نیست. ولی همانند دیگر اقسام برنج در منطقه شمال ایران یعنی مازندران و گیلان کشت می‌شود. طبیعت این برنج سرد است . به دلیل تغییرات ژنتیکی که در آن به وجود آمده در دسته برنج های پر بازده قرار گرفته است .این نوع برنج به دلیل ارزان بودن در رستوران ها و شرکت ها طرفداران بیشتری دارد .کشت برنج فجر طارم از ابتدای فروردین ماه شروع می‌شود و در مرداد و شهریور ماه برداشت می شود.

خرید برنج فجر طارم صادراتی به دلیل قیمت مناسب و پخت آسان و خوش خوراک بودن آن در بین مصرف کنندگان جایگاه ویژه‌ای دارد. مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه فروش برنج فجر در گیلان وجود دارد که به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز فعالیت می کنند. هنگامی که به خطه شمال می روید می توانید انواع برنج ها را مقایسه کنید و از خرید برنج فجر طارم نیز غافل نشوید.

بازار خرید برنج فجر طارم

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *