برنج فجر سوزنی مازندران

عرضه کننده برنج فجر سوزنی مازندران


عرضه کننده برنج فجر سوزنی مازندران اقدام به ارائه این محصول با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در کیسه های مناسب حمل و نگه داری آن کرده است. خریداران به راحتی می توانند آن را درخواست کنند.

عرضه کننده برنج فجر سوزنی مازندران

ویژگی برنج فجر سوزنی چیست؟

برنج فجر یکی از ارقام پر محصول برنج شمال به شمار می رود. از برنج های با قیمت پایین و در عین حال بسیار پر فروش است. این برنج دارای ارقام بسیار زیادی است. در نتیجه تلاقی برنج فجر با انواع برنج های دیگر به دست آمده اند. یکی از معروف ترین آنها برنج فجر سوزنی مازندران می باشد.

از مرغوب ترین برنج های فجر می توان به رقم سوزنی این محصول اشاره کرد. دارای انتهای سوزنی در یک یا دو سر خود می باشد. به همین دلیل این برنج خود در دو نوع به بازار ارائه می شود.

از ویژگی های این برنج می توان به ظاهر روغنی آن اشاره کرد. ناشی از درصد بالای روغن در این دانه می باشد. همین مساله در خوش طعم بودن آن بعد از پخت تاثیر زیادی گذاشته است.

برنج فجر سوزنی مازندران دارای قطر و ضخامت کمی است. با توجه به ری بالایی که دارد بعد از پخت از ظاهر مجلسی بسیار خوبی برخوردار است. یکی از بهترین برنج ها برای آشپزخانه های ارگان ها و ادارات به شمار می رود. این برنج دارای عطر و رایحه چندانی نمی باشد. از این نظر جزء برنج های معطر به شمار نمی رود.

این برنج بعد از پخت باید مصرف شود. ماندگاری آن بعد از پخت زیاد نمی باشد و بعد از چند ساعت سفت می شود.

ویژگی برنج فجر سوزنی چیست؟

قیمت برنج‌فجر درجه یک مازندران

قیمت برنج فجر درجه یک مازندران قبل از هر چیز به میزان عرضه و تقاضا برای آن در بازار بستگی دارد. علاوه بر این میزان صادرات این محصول می تواند به شدت روی نرخ این برنج ایرانی تاثیرگذار باشد.

پر محصول بودن برنج فجر سوزنی مازندران باعث شده است که قیمت آن در بازار از انواع برنج های دیگر کمتر باشد. بالا رفتن نرخ ارز در سال های اخیر روند صادرات این محصول را تسریع کرده است. موجب افزایش قیمت آن در داخل کشور شده است.

خریداران عمده این برنج باید قبل از سفارش این محصول استعلام قیمت آن را انجام دهند تا با داشتن اطلاعات روز از قیمت این محصول ثبت سفارش آن را انجام دهند.

برای آگاهی از قیمت روز این برنج می توان با مراجعه به همین وب سایت و در بخش فروش با فروشنده از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس برقرار کرد و اطلاعات لازم را به دست آورد.

قیمت برنج فجر درجه یک مازندران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *