پخش برنج فجر رشت با قیمت عالی

پخش برنج فجر رشت با قیمت عالی


پخش برنج فجر رشت با قیمت عالی و مقرون به صرفه توسط عرضه کننده این محصول در بازار انجام می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خریداران می توانند در تماس با این عرضه کننده آن را به صورت عمده برای هر نقطه از کشور سفارش دهند.

برنج فجر از دسته برنج های با میزان تولید بالا و به عبارتی پرمحصول محسوب می شود. از جمله پرفروش ترین انواع برنج ایرانی به شمار می آید. و در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پخش برنج فجر رشت با قیمت عالی

تفاوت برنج فجر با طارم چیست؟

برنج فجر از نظر ظاهر و کیفیت دارای تفاوت و شباهت ‌های زیادی با برنج طارم است. این برنج از نظر شکل ظاهری شبیه برنج طارم است. هر دو در دسته برنج های با قد متوسط قرار دارند.  برنج طارم نسبت به برنج فجر از قطر بیشتری برخوردار است و به اصطلاح چاق تر می باشد.

از تفاوت‌های دیگر بین برنج طارم و برنج فجر میزان عطر و رایحه این دو محصول می باشد. از نظر عطر و بو برنج طارم از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برنج ‌فجر برخوردار است. هم این که ماندگاری این عطر نسبت به برنج فجر بیشتر است. برنج طارم در دسته برنج های عطری قرار دارد. برنج فجر عطر بسیار کمی دارد و به همین دلیل در دسته برنج های عطری قرار نمی ‌گیرد.

ظاهر برنج فجر از نظر رنگ با برنج طارم تا اندازه ای متفاوت است. این برنج رنگ کدری دارد در حالی که رنگ برنج طارم سفید یا سفید مایل به کرم می باشد. میزان ری این دو برنج نیز با هم متفاوت است. از نظر ری برنج فجر نسبت به برنج طارم به مقدار بسیار کمی ضعیف تر است.

 

تفاوت برنج فجر با طارم چیست؟

صادر کننده برنج فجر مرغوب رشت

برنج فجر مرغوب رشت به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین داخلی گزینه بسیار مناسبی برای صادرات به دیگر کشورها می ‌باشد. این برنج به علت داشتن قیمت پایین در مقایسه با انواع برنج های هندی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. به همین دلیل خریداران خارجی تمایل بیشتری برای تهیه این برنج ایرانی مرغوب دارند.

صادر کننده برنج فجر آن را در کیسه های مخصوص صادرات قرار داده. آن را به دیگر کشورها به ویژه عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کند. این صادر کننده برنج را از طریق همین وب سایت به خریداران داخلی و خارجی معرفی می کند. همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین را برای آنها فراهم ساخته است تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری این محصول را درخواست نمایند.

برنج مرغوب فجر رشت با داشتن مجوز صادراتی به دلیل کیفیت بالای آن و عدم آلودگی با انواع مختلف سموم گزینه صادراتی بسیار مناسبی برای صادرکنندگان برنج می باشد. با توجه به تفاوت نرخ ارز می ‌توان سود خوبی از آن به دست آورند.

 

صادر کننده برنج فجر مرغوب رشت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *