نمایندگی فروش برنج طارم فریدونکنار

نمایندگی فروش برنج طارم فریدونکنار


نمایندگی فروش برنج طارم فریدونکنار این محصول با کیفیت و مرغوب در اسرع وقت به دست مشتریان خود می‌رساند تا مورد استفاده قرار بگیرد. برنج طارم محلی یکی از بهترین نوع برنج ایرانی است. برنج طارم یک برنج ایرانی خوش عطر بو و خوش طعم است. به دلیل کیفیت بسیار بالای این برنج فروش بسیار بالایی دارد. قیمت این برنج طارم قیمت بالایی دارد اما کیفیت بسیار بالای این محصول باعث شده خریداران زیادی داشته باشد.

 

نمایندگی فروش برنج طارم محلی فریدونکنار

طارم چه ویژگی هایی دارد؟

برنج طارم محلی یکی از بهترین برنج های منطقه شمالی کشور ایران است. در دنیای امروز برنج ایرانی شناخته شده است. تمامی جهان از ایران برنج خریداری می‌کنند عطر و طعم برنج طارم بی نظیر است به همین دلیل این برنج بسیار معروف است.

برنج به چند دسته نقسیم می‌شود که ما در این مقاله به شناخت برنج طارم خواهیم پرداخت. برنج طارم یکی از برنج‌هایی است سالانه بیشترین فروش را در سراسر کشور داشته است. اما گفتنی است که قیمت این برنج کمی بالاتر از بقیه برنج های ایرانی است. این برنج اصیل ایرانی به علت کیفیت بالا مشتریان خود را به علت قیمت بالا از دست نخواهد داد.

برنج طارم شمال به چهار نوع تقسیم می شود. طارم هاشمی، صدری، دم سیاه، سنگی.

طارم هاشمی برنجی است که پس از پخت کاملا قد می کشد. درشت و مجلسی است اما این برنج به زمان بیشتری لازم است که برنج هاشمی به خوبی دم بکشد.

برنج طارم به دو دسته برنج گرم و برنج سرد تقسیم می‌شود. سرد و یا گرم بودن برنج ربطی به خاصیت های برنج ندارد. برنج سرد و گرم خاصیت های مشابه هم دارند. از خاصیت‌های برنج کاسته نمی‌شود. برنج سرد طارم زود رس تر از برنج گرم طارم است.

برنج سرد فواید بسیار بیشتری از برنج گرم دارد برنج سرد ماندگاری خیلی بیشتری نصبت برنج گرم دارد برنج طارم گرم مقداری گران تر از برنج سرد زارم است، برنج طارم با کیفیت برنجی است که کود آن کود شیمیایی نباشد و از کود طبیعی استفاده شود .

برنج طارم ایرانی، رنگی سفید مایل به کرم دارد. اصل بودن برنج رو می‌توان از روی رنگ برنج متوجه شد. اگر توجه کرده باشید برنج های خارجی شیشه‌ای هستند. رنگ خاصی ندارند پس برای خرید برنج طارم حتما به رنگ برنج توجه نمایید.

 

برنج طارم محلی چه ویژگی هایی دارد؟

صادرات بهترین برنج شمال به ترکیه

صادرات برنج طارم فریدونکنار، این برنج با کیفیت را سالانه به کشور‌های زیادی صادر می‌کنند بیشترین تقاضای صادرات برنج طارم از کشور ترکیه است این کشور کشت برنج نمی‌کند. به همین دلیل برای داشتن برنج با کیفیت از کشور ایران برنج وارد می‌کند.

 

صادرات بهترین برنج طارم محلی شمال به ترکیه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *