برنج شیرودی استخوانی

برنج شیرودی استخوانی


برنج شیرودی استخوانی، برنجی است که بیشتر در استان مازندران کشت می شود. ظاهر آن بسیار شبیه به برنج هاشمی است اما به لحاظ طعم پایین تر می‌باشد.

بازار فروش برنج شیرودی استخوانی ممتاز به دلیل قیمت مناسب، ظاهر خوب و کیفیت مناسب پخت این برنج بسیار گرم است. برنج شیرودی در شهر های استان مازندران از قبیل بهشهر، آمل و تنکابن کشت می شود.

برنج شیرودی نوعی از برنج است که مانند برنج هاشمی کشف نشدهاست. بلکه نتیجه دستکاری ژنتیکی برنج های محلی خزر و طارم می باشد.

 

بازار فروش برنج شیرودی استخوانی ممتاز

با برنج شیرودی بیشتر آشنا شوید

اینکه برنج شیرودی گونه اصلاح شده ژنتیکی است. ویژگی های متمایزی نسبت به سایر برنج ها به آن داده است.

۱. مقاومت زیادی در برابر آفات دارند، بنابر این نیاز به سموم و آفت کش ها نداشته و محصول سالم تری عرضه می شود.

۲. برنجی پر محصول است یعنی تعداد دانه ها در خوشه زیاد است و محصول بیشتری تولید می شود‌.

۳. این محصول اگر بماند، عطر و طعم آن بیشتر شده و کیفیت پخت آن بهتر می شود.

برنج شیرودی همانند گونه هاشمی برنج دانه بلند به حساب می آید.دانه های آن همانند برنج طارم استخوانی، لاغر و استخوانی شکل هستند.

دانه های این برنج پس از پخت قد می کشند. اگر چه ظاهر آن شبیه به برنج های مرغوب است اما عطر و طعم آن ها را ندارد. همچنین به خوبی میتوان آن ها را از هم تشخیص داد.

متاسفانه برخی سودجویان این برنج را به دلیل شباهت ظاهری که بیان شد، با برنج هاشمی مخلوط می کنند. تا بخاطر گران تر بودن برنج هاشمی سود بیشتری نصیبشان شود.

با این‌ که برنج شیرودی عطر برنج هاشمی را ندارد، اما عطر زیاد برنج هاشمی غلبه کرده است. همچنین مصرف کننده متوجه ناخالصی های آن نمی شوند. دلیل قیمت کم بعضی از برنج های هاشمی، مخلوط بودن با برنج‌ شیرودی است.

 

با برنج شیرودی بیشتر آشنا شوید

سفارش برنج طارم شیرودی استخوانی دانه بلند

قیمت مناسب برنج شیرودی استخوانی بسیار مناسب است. همچنین کیفیت بالای این برنج باعث شده تا رستوران ها و تالار ها، شرکت ها و ادارات به جای استفاده از برنج های خارجی به سفارش این محصول به عنوان یک برنج ایرانی روی بیاورند.

برای خرید برنج شیرودی استخوانی به صورت عمده و یا کیلویی می توانید به اینترنت مراجعه کنید. با توزیع کنندگان و عرضه کنندگان گفتگو کنید و مشورت بگیرید. برنج مورد نظر خود را سفارش دهید و محصولی با کیفیت درب منزل دریافت کنید.

با این روش علاوه بر صرفه جویی در وقت و عدم حضور در بازار و خیابان، در هزینه های خود با قطع دست دلال ها و واسطه ها نیز صرفه جویی کرده اید.

 

سفارش برنج طارم شیرودی استخوانی دانه بلند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *