برنج دم سیاه محلی گیلان

فروش عمده برنج دم سیاه محلی گیلان


فروش عمده برنج دم سیاه محلی گیلان امروزه توسط فروشندگان و سایت های معتبر صورت می‌پذیرد. برنج دم سیاه نیز یکی از معروف ترین انواع برنج های ایرانی است. عطر و طعم بی نظیر آن موجب شده است تا این محصول جزو مرغوب ترین و معروف ترین انواع برنج های ایرانی شناخته شود. برنج دم سیاه به صورت عمده و یا در نمونه های بسته بندی شده به بازار عرضه می‌ شود. معمولاً قیمت برنج دم سیاه عمده مناسب تر از نمونه های بسته بندی شده می باشد و بازار فروش آن رونق بیشتری دارد.

فروش عمده برنج دم سیاه محلی گیلان

برنج دم سیاه با طارم چه تفاوتی دارد؟

در یک نگاه کلی می‌توان گفت برنج یکی از اصلی ترین محصولات ایران است که به دلیل عطر و طعم بی نظیر آن طرفداران بسیاری را در بازار های داخلی و خاورمیانه به خود اختصاص داده است. برنج ایرانی نیز در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از پر طرفدار ترین انواع آن ها برنج دم سیاه محلی و برنج طارم می باشد. این برنج ها نسبت به یک دیگر تفاوت هایی دارند. در ادامه برای آشنایی با تفاوت‌ های این دو برنج قصد داریم تا این دو نوع محصول را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

برنج دم سیاه: این برنج از جمله یکی از انواع برنج های نسبتاً مرغوب ایرانی محسوب می‌ شود. عموماً در استان گیلان کاشته و برداشته می شود‌. در واقع این محصول جزو برنج های با کیفیت و خوش عطر شمال ایران است. همچنین در شهر هایی مانند آستانه اشرفیه، لاهیجان و رشت نیز یافت می شود. برنج دم سیاه بعد از پخت نرم بوده و شکل ظاهری آن بسیار زیبا و شکیل است. مزه بسیار خوش طعمی دارد.

برنج طارم: برنج طارم یکی از قدیمی ترین محصولات کشاورزی شمال کشور می باشد. عطر و طعمی بی نظیر آن طرفداران بسیاری را در سطح جهان نیز جذب خود کرده است. در واقع این برج یکی از بی نظیر ترین انواع برنج های ایرانی در سطح جهان است. از شهرت بسیاری برخوردار می باشد. رنگ دانه های خام برنج دم سیاه محلی، تقریباً سفید مایل به کرم است. دانه های آن حدود ۸ میلی متر هستند. بعد از پخت نیز طول آن ها به ۱۱ میلی متر می رسد.

برنج دم سیاه با طارم چه تفاوتی دارد؟

سفارش عمده برنج دم‌سیاه استخوانی آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه از جمله مناطقی است که در آن کشاورزان بسیاری به تولید مرغوب ترین برنج های ایرانی فعالیت دارند. این محصولات را در انواع مختلفی تولید می کنند. یکی از پر طرفدار ترین انواع برنج آستانه اشرفیه، برنج دم سیاه استخوانی می باشد که از عطر و طعم بی‌ نظیری برخوردار است.

سفارش برنج دم سیاه محلی استخوانی به صورت عمده و تکی نیز امکان پذیر است که معمولاً قیمت عمده این محصول از نمونه های تکی و بسته بندی شده آن مناسب تر است. زیرا در روند تولید تا مصرف آن ها واسطه کمتری وجود دارد و هزینه ای بابت طراحی و تولید بسته بندی شان صرف نشده است.

سفارش عمده برنج دم سیاه استخوانی آستانه اشرفیه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *