برنج دم سیاه رشت

فروش بی واسطه برنج دم سیاه رشت


فروش بی واسطه برنج دم سیاه رشت از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد. بسیاری از افراد برای مصارف روزانه و یا برگزاری مجالس مختلف خویش از آن بهره می برند.

فروش بی واسطه برنج دم سیاه رشت

تفاوت برنج برنج دم سیاه با هاشمی

به جرات می توان گفت یکی از بهترین برنج هایی که در سراسر جهان یافت می شود. از نظر شکل ظاهری و عطر و طعم در درجه بسیار بالایی قرار دارد، برنج ایرانی می باشد. به خصوص آن دسته از محصولاتی که در شهرهای شمالی ایران کشت می شوند.

همانگونه که می دانید برنج هاشمی و برنج دم سیاه دو نمونه از مرغوب ترین و با کیفیت ترین برنج هایی هستند. در کشورمان ایران به عمل آمده و در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می گردند.
تفاوتی که میان برنج دم سیاه با هاشمی وجود دارد، بسیار ناچیز است. اگر به خوبی به ساختار هر کدام از آنها دقت کنیم، متوجه خواهیم شد. شباهت بسیار زیادی بین این دو محصول وجود دارد. می توان آن دو را برادر همدیگر به شمار آورد.

اما اگر بخواهیم به تفاوت جزئی میان این دو محصول اشاره کنیم. باید بگوییم که برنج هاشمی دارای رنگ کاملاً سفید می باشد. اما دانه های برنج دم سیاه با وجود اینکه سفید هستند. در میان آنها رگه هایی از رنگ کرمی نیز وجود دارد.
دانه های برنج هاشمی پس از پخت به صورت یکسان قد می کشند. کاملاً از همدیگر جدا هستند. برنج دم سیاه از میزان ری بیشتری برخوردار می باشد.

تفاوت برنج برنج دم سیاه با هاشمی

قیمت برنج دم‌سیاه استخوانی رشت

برنج دم سیاه استخوانی درشت یکی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است. معمولاً در استان گیلان و شهر رشت کشت می شود. پس از آماده شدن و بسته بندی، به سایر نقاط ایران فرستاده می شود.

در قسمت انتهایی ریشتک و یا شلتوک این برنج دارای یک دم سیاه رنگ وجود دارد و همین امر موجب شده است که این محصول به نام دم سیاه نامگذاری شده و به بازار ارائه گردد.

برنج دم سیاه رشت پس از پخت بسیار نرم شده و عطر و بوی بی نظیری دارد؛ همچنین دانه های آن بعد از اینکه به خوبی پخته شدند کاملاً قد کشیده و به اصطلاح ری می کنند و همین امر آن را از سایر محصولاتی که در این زمینه وجود دارد متمایز می کند.
و اما قیمت برنج دم سیاه استخوانی در کشورمان به علت ویژگی های ظاهری و خوش عطر و خوش پخت بودن آن، کمی بیشتر از سایر نمونه های موجود است، اما با این وجود فروش آن همواره با گرما و رونق فراوانی همراه می باشد.

قیمت برنج دم سیاه استخوانی رشت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *