محل فروش برنج ایرانی معطر آستانه اشرفیه

محل فروش برنج ایرانی معطر آستانه اشرفیه


محل فروش برنج ایرانی معطر در آستانه اشرفیه قرار دارد. برنج ایرانی معطر آستانه اشرفیه از برنج های کشت شده در این شهرستان بشمار می رود. آستانه اشرفیه به دلیل این که از لحاظ جغرافیای دارای خاک غنی و حاصلخیز به دلیل رودخانه سفید رود می باشد باعث گردیده تا مناسب ترین نوع خاک را برای پرورش بهترین برنج ایرانی را در مقایسه با سایر شهر های گیلان داشته باشد.

محل فروش برنج ایرانی معطر آستانه اشرفیه

شیوه های تشخیص برنج ایرانی

یکی از شیوه های تشخیص برنج ایرانی عطر و بوی بی نظیر و اندازه کوچکتر دانه های آن در مقایسه با برنج های خارجی مانند پاکستانی و هندی می باشد. همچنین دانه های برنج های ایرانی از نظر رنگ نیز سفید تر می باشند.

از جمله ویژگی های بارز یک برنج ایرانی با کیفیت و مرغوب که می توان از آن طریق تشخیص داد عبارتند از:

  • یکنواخت بودن برنج
    برنج باکیفیت ایرانی باید دارای دانه های یکنواختی باشد.  مقداری از آن راه به عنوان نمونه در دست خود ریخته و به آن نگاه کنید.  دانه های برنج از نظر اندازه، شفافیت و رنگ باید یکدست باشند و با هم تفاوت نداشته باشند.
  • خشک بودن برنج
    برنج برداشت شده باید به طور کامل خشک شده باشد. در صورتی که برنج کاملا خشک نشده باشد یعنی به اندازه کافی سفت نشده است. برای سنجش برنج می توانید دانه ای از آن را برداشته و زیر دندان قرار دهید. سپس با دندان بر روی آن فشار وارد نماید. وقتی به آسانی خرد و شکسته شود برنج کاملا خشک نگردیده است.
  • عطر و طعم برنج
    برنج ایرانی دارای عطر و زعم بی نظیر می باشد. به همین دلیل می توانید مقداری از آن را برداشته و بین دو کف دست خود قرار دهید. سپس بر روی آن فوت نماید در این حالت باید بوی بی نظیر برنج به مشامتان برسد.

شیوه های تشخیص برنج ایرانی

نمایندگی پخش بهترین برنج ایرانی دم سیاه معطر

برنج دم سیاه معطر ایرانی در مناطق شمالی کشت می گردد. پس از پخت دارای طعم، عطر و قد بسیار عالی پیدا می کند. نمایندگی پخش برنج ایرانی تمام تلاش خود را می کنند تا بتواند با تامین نیاز مشتریان داخلی و همچنین خارجی به این محصول با کیفیت را برای جلب رضایت آن ها تامین نمایند. محصولات عرضه شده در این مراکز دارای ویژگی های چون کیفیت بسیار بالا، عطر و طعم بی نظیر، بسته بندی مناسب، ارسال سریع و به موقع، قیمت مناسب و … می باشد.

شایان به ذکر است که برنج های ایرانی بدست آمده از زمین های کشاورزی استان های شمالی دارای انواع مختلفی چون هاشمی، شیرودی، کوهسار، نعمت، صدری و … می باشد. برنج دم سیاه یکی از انواع برنج های بدست آمده از زمین های کشاورزی است.

برنج های بدست آمده در زمین های کشاورزی مناطق شمالی در دنیا همتای ندارد. به دلیل این که فقط در شرایط آب و هوایی معتدل و زمین های حاصلخیز چون سواحل دریای مازندران قابل کشت هستند. برنج های ایرانی از نظر ارزش غذایی نیز درجه بسیار بالای قرار دارند.

نمایندگی پخش بهترین برنج ایرانی دم سیاه معطر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *