کارخانه برنج ایرانی خوشبخت دم سیاه

کارخانه برنج ایرانی خوشبخت دم سیاه


برنج ایرانی خوشبخت دم سیا یا طارم دم سیاه،  یکی از برنج‌های پرمصرف و مرغوب ایرانی می‌باشد. اکثر افراد مصرف کننده آن می‌باشند. برنج دم سیاه یک برنج دارای طبعی گرم می‌باشد. همچنین دارای کیفیت خوب، بدون هیچ گونه سم و کود شیمیایی می‌باشد. این محصول طبیعی و دارای عطر و طعم فوق العاده خوبی دارد. طعم و مزه برنج خوشپخت فوق العاده با کیفیت است و یکی از برنج های برتر در کشور می‌باشد.

کارخانه برنج ایرانی خوشبخت دم سیاه

چگونه یک برنج خوب انتخاب کنیم؟

 

برای اینکه یک برنج ایرانی خوشبخت و خوش طعم بخریم باید به کیفیت و بو آن توجه کنید و برنج هایی که ارگانیک و بودار هستند مانند برنج دم سیاه، برنج عنبر بو و … این برنج‌ها عطری بعد از پخت خیلی نرم می‌شوند. شکل ظاهری آن مناسب بوده و طعم آن نیز خوش مزه نیز می‌شود.  طول دانه برنج دم سیاه بعد از پخت ۱۲٫۱۵ میلی متر و عرض آن نیز ۱٫۸۷ میلی متر است.

برنج‌های ارگانیک اصل دارای خاصیت‌های فراوانی می‌باشد. این محصول برای افرادی که سوء تغذیه دارند مفید می‌باشد. همچنین موجب کاهش تری گلیسرید خون و فشار خون می‌شود. عنبر بو باعث افزایش مقاومت نسبت به انسولین می‌گردد. برای بیماران دیابتی نیز مناسب می‌باشد. چمپا دارای فیبر زیاد، ویتامین B و E مواد معدنی مغذی نیز هست. این برنج بسیار سبک می‌باشد. هضم آن خیلی راحت انجام می‌شود و از چربی روش شکم جلوگیری می‌کند.

از مهمترین مسئله ای که در قیمت فروش برنج ایرانی تاثیر می‌گذارد میزان عرضه و تقاضای محصول است. معمولا برنج‌های ایرانی در ایام‌های عید و مناسبت‌ها سفارش‌های خرید زیاد دارند. در این زمان‌‌ها قیمت فروش برنج ها در صورت تقاضای زیاد کاهش می‌یابد.

عرضه مستقیم محصول

عرضه برنج ایرانی اصل، خوش بو، خوش طعم و خوش عطر می باشد. فروش برنج های ایرانی خوشپخت از شهرهای تولید شده از جمله شمال، خوزستان و …  تولید و به بازار توزیع می شود. برنج های جنوبی و شمالی ایرانی از برنج های خوشپخت و فوق العاده با کیفیت می باشد. برای خرید این محصول از طریق نمایندگی فروش هر استان مراجعه کنید در صورت فروش عمده با قیمت مناسب عرضه می شود.

خرید و فروش برنج  خوشپخت اصل خوزستانی و شمالی با توجه به کیفیت برتر آن و خوش عطر بودن آن در شهرهای تهران و استان های دیگر ایران گسترده می باشد. این برنج ها به صورت صادراتی به کشورهای همسایه نیز عرضه می‌شود.

عرضه مستقیم برنج خوشپخت ایرانی اصل شمال

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *