پخش عمده برنج عنبر بو اهوازی عالی

پخش عمده برنج عنبر بو اهوازی عالی


پخش عمده برنج عنبر بو اهوازی عالی این گروه از محصولات را با کیفیت بالا ارائه می‌کند. برنج عنبر بو عالی یکی از گونه‌های موجود در بازارمی‌باشد. این نوع برنج از استان خوزستان به نواحی مورد نظر ارسال می‌شود.

مدت زمان رشد  برنج عنبر ۳-۶ ماه بسته به نوع و محیطی که در آن پرورش می‌یابد بسته است. در طی این مدت، برنج دو مرحله رشد مجزا را تکمیل می‌کند: رویشی و تولید مثل.

فاز رویشی به جوانه زنی، رشد زودرس گیاهچه و تاخیر تقسیم می‌شود. مرحله تولید مثل به زمان قبل و بعد از عنوان تقسیم می‌شود. یعنی بیرون زدگی خوشه. زمان بعد از رفتن به عنوان دوره رسیدن بهتر شناخته می شود.

 

پخش عمده برنج عنبر بو اهوازی عالی

از برنج جنوب عنبر بو چه می دانید؟

برنج عنبر بو اهوازی یکی از برنج های با کیفیت در سطح بازار می‌باشد. امروزه توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. این گونه در مقایسه با نمونه های مشابه از قیمت خرید مناسبی برخوردار است. به این دلیل در سطح کشور تمامی خانواده‌های قدرت خرید این برنج  را دارا می‌باشند.

هر دو برنج قهوه ای سفید و قهوه ای حاوی کربوهیدرات و مقداری پروتئین هستند. تقریباً چربی و قند ندارند. برنج پخته شده حاوی آب زیادی است. تقریبا ۷۰ درصد از وزن کل آن را تشکیل می‌دهد. برنج سفید و قهوه ای دارای کالری ، کربوهیدرات، پروتئین و چربی مشابهی است.

برنج  عنبر بو در درجه اول از کربوهیدرات تشکیل شده است، که تقریباً ۸۰ درصد  از وزن خشک کل آن را تشکیل می‌دهد. بیشتر کربوهیدرات موجود در برنج نشاسته است. نشاسته شایع ترین شکل کربوهیدرات در مواد غذایی است. نشاسته از زنجیره های طولانی گلوکز به نام های آمیلوز و آمیلوپکتین ساخته شده است.

برنج عنبر بو  حاوی مقدار بیشتری فیبر در رژیم غذایی نسبت به برنج سفید است – ۱٫۶ گرم در ۱۰۰ گرم. هنگام پردازش برنج سفید، دانه سبوس یا کت دانه را از دست می‌دهد که حاوی بیشتر فیبر است.

سبوس حاوی الیاف نامحلول مانند همی سلولز و فیبر محلول تقریباً نیست. برنج عنبر بو حاوی مقادیر مختلفی از فیبر محلول به نام نشاسته مقاوم است. نشاسته مقاوم در برابر بوتیرات در روده افزایش می‌یابد. بوتیرات با کاهش التهاب، بهبود عملکرد سد روده و کاهش خطر ابتلا به سرطان روده باعث تقویت سلامت روده می‌شود.

 

از برنج جنوب عنبر بو چه می دانید؟

فروش برنج عنبر بو معطر عالی خوزستان

فروش برنج عنبر بو در سطح بازار توسط نمایندگی‌های صورت می‌گیرد. برنج معطر عنبر بو از میزان فروش بیشتری در داخل کشور برخوردار است. برنج مورد نظر برای مبتلایان به دیابت بهتر است.

برنج سفید می تواند قند خون را بالا ببرد. در حالی که برنج قهوه ای از شاخص قند خون پایین تری برخوردار است و می تواند در کنترل قند خون کمک کند.

 

فروش برنج عنبر بو معطر عالی خوزستان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *