برنج ایرانی مرغوب

مرکز عرضه برنج ایرانی مرغوب، مرکز عرضه این محصول برای مشتریان خاص و ثابت خود، تخفیف ها و شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. کیفیت، از اهداف مهم مرکز توزیع است.

 مرکز عرضه برنج ایرانی مرغوب

مشخصات انواع این محصول با کیفیت

برنج ایرانی، از طعم و مزه خوبی بسیار خوبی بهره می برد. این موضوع، باعث شده است که مورد استقبال بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور قرار بگیرد.

برنج های ایرانی به دلیل شباهت ظاهری که دارند، تشخیص انواع آن از هم، مقداری سخت است. از جمله، می توان به برنج هاشمی، برنج صدری، برنج طارم، برنج دم سیاه و غیره اشاره کرد. هر کدام این برنج ها ویژگی ها و مشخصات منحصر بفرد خود را دارند. به علاوه به شکل های متفاوتی مورد پخت قرار می گیرند.

یکی از انواع برنج ایرانی، که از کیفیت و مرغوبیت خوبی هم بهره می برد، برنج هاشمی نام دارد. این برنج، بو و عطر خوبی دارد و پس از پخت، دانه های آن از هم جدا می گردد.

هر دانه از این برنج، از نظر طولی، کشیده است. رنگی سفید مایل به کرم نیز دارد. نوع دیگر برنج، که از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است، برنج صدری نام دارد. این محصول در استان گیلان کشت می گردد. طول هر دانه این برنج کوتاه است. اما پس از پخت، به شکل خوبی قد می کشد.

برنج طارم، از دیگر برنج های مرغوب ایرانی است. این نوع برنج طرفداران زیادی را در داخل و خارج از کشور دارد. کیفیت برنج طارم، بسیار بالاست و به طور گسترده ای در استان مازندران کشت می شود.

این برنج در مقایسه با برنج صدری، از نظر اندازه کوتاه تر و چاق تر می باشد. هر دانه این محصول، بلند می باشد و رنگی مایل به سفید کرم دارد. از طرفی، از کیفیت پخت بسیار خوبی بهره می برد. دارای طعم و عطر بسیار مناسبی نیز است.

 مشخصات انواع این محصول با کیفیت 

تولید انواع برنج ایرانی مرغوب

تولید برنج ایرانی و انواع مرغوب آن، بر اساس استاندارد های کیفی و روش های فرآوری متنوع در شرایطی مناسب با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و همچنین، مطابق با ویژگی ها و خصوصیت های بهداشتی، انجام می پذیرد. همچنین به طور گسترده ای در سراسر کشور و حتی، جهت صادرات به کشور های دیگر، توزیع می گردد.

تولید کننده برنج ایرانی، بهترین محصول را از لحاظ کیفی و با طعم و عطر بسیار عالی و همچنین، استفاده نکردن از هرگونه مواد و ترکیبات شیمیایی، تولید و به دست مصرف کنندگان می رساند. در تمامی مراحل تولید، کارشناسان کیفی و بهداشتی نظارت مستقیم دارند.

مرکز عرضه برنج ایرانی مرغوب، بهترین و مرغوب ترین انواع برنج های ایرانی را در بسته بندی با حجم های گوناگون، به طور گسترده و عمده ای در بازار توزیع می کند. در نهایت به دست مشتریان و خریداران این محصول قرار می دهد.

 تولید انواع برنج ایرانی مرغوب

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *