قیمت فله برنج ایرانی سرلاشه هاشمی

قیمت فله برنج ایرانی سرلاشه هاشمی


قیمت فله برنج ایرانی سرلاشه هاشمی ارزان‌تر و کاربردی‌تر از برنج‌های دیگر است. این محصول برنجی شکسته است. بزرگ‌تراز نیم دانه است. وقتی از شالکوبی برنج خرید داری می‌شود حدقل پنج الی ده درصد لاشه وجود دارد. برای جدا کردن لاشه و برنج سالم از سورتینگ استفاده می کنند.

ازصد در صد برنج سالم ایرانی ده درصد مختص لاشه است. ۷۰ درصد هم نیم دانه مابقی برنج سالم است. اینکه نسبت به قیمت مابقی برنج‌ها ارزان و به صرفه است. می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید برنج سرلاشه هاشمی  جزو برنج های پر طرف دار است. چراکه هاشمی محبوبیت خاصی درمیان مردم دارد. اینکه قیمت بالایی دهم به خاطر خوش طعمی و عطری پس از پخت دارد است. اما خوب این برنج گزینه مناسبی برای پخت شعله زرد است.

 

قیمت فله برنج ایرانی سرلاشه هاشمی

از برنج سرلاشه چه می دانید؟

خرید برنج سرلاشه برنجی که دراندازه‌های متفاوت دربزار قرار می‌گیرد. اما همان عطر و بو و کیفیتی به اندازه برنج های واقعی ندارد. واینکه ممکن است گاهی خالص یا مخلوط با برنج سالم به فروش برسد. زیرا بازایان این برنج را به عندان ضایعات می دانند درنتیجه قیمت پایین تری نسبت به برنج سالم دارد و میزان نیمه آنها هم بیشتراست .

عوامل شکستی برنج دونوع است. یکی درشالیکوبی  و دیگری شالیزار است. اگر شالی دیرتر از حد معمول درو شود یا محیط برنج ضعیف باشد این برنج در شالیکوبی خرده و شکسته می شود. برای استفاده  درجهت پختن آش و سوپ یا حلوا بسیارمناسب است. زیرا حضم آن راحت تر از برنج سالم است. همچنین اینکه بسیاز خوب قد  می کشد و پخت خوبی هم دارد.  اصلا بعدازخوردن باعث سنگینی شما نمی‌شود یا ورم معده بلکه بسیار سبک است. همان طورکه گفتم هضم راحتی هم دارد و اینکه اندازه ها متفاوت است مثل این می ماند که کمی دانه برنج لب پر شود.

 

 

از برنج سرلاشه چه می دانید؟

خرید مستقیم برنج ایرانی سرلاشه از شالیکوبی

شالیکوبی برنج  ایرانی خرید برنج سرلاشه  به موارد و نکاتی هم بستگی دارد. به سایزبندی برنج ،میزان تمیزی:وزن و بسته بندی مناسب ؛مخلوط و ناخالص بودن ؛ و میزان کیفیت پخت آن است که مورد توجه قرار می گیرد. این محصول دربسته های ده کیلویی به فروش می رسد.

دربسته بندی های به صرفه و کم جا به راحتی  به صورت اینترنتی میتوان از سایت خرید نمود. حتی ب شهرهای دیگرهم ارسال می‌شود. در بسته بندی های دوکیلویی یا ده کیلویی بسته به نیاز و خرید شما مشتری ها است که باپست ارسال می شود. هزینه پست بسته به وزن برنج شماست بایک بار خرید این برنج مشتری دائم می شوید.

 

خرید مستقیم برنج ایرانی سرلاشه از شالیکوبی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *