برنج ایرانی اصل شمال

قیمت روز برنج ایرانی اصل شمال


قیمت روز برنج ایرانی اصل شمال به عوامل زیادی مانند نوع برنج و منطقه ی کاشت برنج، نوع بسته بندی و مقدار برنج، بوجاری یا بوجار نشدن آن، نحوه ی عرضه و تعداد واسطه ها و غیره بستگی دارد .

برنج ایرانی اصل شمال از با کیفیت ترین برنج های کشور ایران و سایر کشور ها محسوب می شود . عرضه کنندگان برنج ، برای فروش برنج ایرانی اصل شمال وب سایت هایی طراحی کرده اند که با مراجعه به این سایت ها می توان از قیمت روز انواع برنج شمال مطلع شد .

قیمت روز برنج ایرانی اصل شمال

راهکار های تشخیص برنج ایرانی اصل

برنج ایرانی اصل به دلیل کیفیت خوبی که دارد همواره از قیمت بالاتری نسبت به برنج های خارجی برخوردار بوده است. از این رو عده ای از افراد سودجو سعی می کنند با مخلوط کردن برنج کهنه و بی کیفیت در برنج اصیل ، آن را به قیمت گران بفروشند .

بنا براین تشخیص برنج اصیل ایرانی مهم است . البته تشخیص آن گاهی دشوار است و خریدار متوجه مخلوط بودن برنج نمی شود . اولین نشانه ی اصل بودن برنج ایرانی عطر بی نظیر آن است. هنگام خرید می توانید کمی برنج را کف دست خود بریزید و به آن بدمید. عطر برنج سریع به مشام شما می رسد. برنج های دانه بلند خارجی عطر و بوی خاصی ندارند. برنج ایرانی اصل انواع مختلفی دارد مانند : برنج هاشمی ، عنبر بو ، صدری و طارم ، شیرودی ، ندا و غیره .

برنج باید کاملا یک دست ، یک رنگ ، یک اندازه باشد. برنج کهنه معمولا تیره تر می شود .اگر برنج مخلوط شده باشد هنگام پخت عطر و طعم مطلوبی ندارد و همچنین بعضی از دانه های برنج کاملا پخته و بعضی دیگر نپخته و خام باقی می ماند.

 

 راهکار های تشخیص برنج ایرانی اصل

 فروش برنج دم سیاه ایرانی گیلان به قیمت روز

برنج دم سیاه ایرانی از محبوب ترین برنج اصیل ایران است. گیلان مهد تولید برنج دم سیاه در کشور است. برنج دم سیاه اصل جزو برنج هایی است که محصول کم با کیفیت بسیار بالا دارند. برنج دم سیاه صدری بسیار خوش عطر ، خوش پخت و خوش هضم است. چون پخت مجلسی و خوبی دارد برای میهمانی ها مناسب است. این برنج شباهت زیادی به برنج هاشمی اصل دارد. برنج دم سیاه صدری در بخش انتهایی خوشه ی خود ، بخش نازکی دارد که رنگ آن نسبت به خوشه های دیگر تیره تر است. علت نام گذاری این برنج همین است .

مرکز فروش برنج دم سیاه ایرانی در شهر های گیلان، این نوع برنج را با قیمت مناسب ارائه می دهد. خریدار می تواند با اطمینان و به اندازه ی دلخواه به صورت عمده و جزئی آن را خریداری کند.

مرکز فروش برنج دم سیاه ایرانی گیلان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *