برنج سرگل فجر

صادرات برنج سرگل فجر، برنج سرگل فجر یکی از درجه یک ترین و با کیفیت ترین برنج های ایرانی که عطر و بوی فوق العاده خوبی پس از پخت دارد. رنگ دانه های برنج سرگل فجر استخوانی رنگ می باشد. اندازه دانه‌ های آن نیز متوسط است.

 

 صادرات برنج سرگل فجر

مشخصات برنج این محصول

دانه های برنج فجر پس از پختن مقداری کشیده تر می شوند. برنج سرگل فجر قبل از بسته بندی کاملا سورت می‌شود. در نهایت بدون هیچ نوع ناخالصی بسته بندی خواهد شد. این برنج به علت کشت ماهرانه و بسته بندی بسیار مناسب هیچ گونه بوی نامطبوعی نمیدهد.

برنج فجر نوعی برنج ایرانی است. این برنج قبل از پخت نیاز به خیساندن ندارد. زیرا دانه های این برنج کاملاً نرم هستند. به طور کلی این برنج زمان پخت کوتاهی دارد. یکی دیگر از مهمترین خصوصیات برنج فجر عطر آن می‌ باشد. بوی خوش این برنج پس از پختن و دم کشیدن چند برابر می شود.

دانه های برنج سرگل فجر بسیار شفاف می باشند. همچنین دانه های برنج فجر رنگ کاملا یکدستی دارند. تمام سطح دانه های این برنج به یک رنگ مشاهده می شوند. انتهای دانه های برنج فجر سیاه نیست. این دانه ها طول کوتاه اما عرض نسبتا زیادی دارند.

برنج فجر به دلیل مرغوبیت بالا دانه های خشکی دارد.  به همین دلیل برنج ها کاملا جدا از یکدیگر هستند. همچنین دانه های آنها حالت چسبندگی ندارند.  به یکدیگر نیز نمی چسبند. به همین دلیل این برنج ها پس از پخت نیز کاملا دانه جدا می باشند و له نمی شوند.

برنج سرگل فجر اگر به صورت طولانی مدت در کیسه نگهداری و انبار شود دچار موش و حشره نخواهد شد. البته اگر قصد انبار کردن برنج سر گل را دارید بهتر است که ابتدا به مدت ۲۴ ساعت کیسه ی برنج را در فریزر قرار دهید. سپس اقدام به انبار کردن آن نمایید.

 مشخصات برنج این محصول

 

فروشنده برنج سرگل فجر

برنج  فجر معمولاً در بسته بندی های کیسه ای کتانی به صورت ۱۰ کیلویی و یا ۲۰ کیلویی بسته‌ بندی می‌شود. این کیسه‌ ها زیپ دار هستند. به همین دلیل هیچ‌گونه رطوبتی به برنج ها نفوذ نخواهد کرد. در نتیجه رنگ برنج ها در اثر رطوبت و نور آفتاب تغییر نخواهد کرد.

قیمت این محصول به کیفیت سورت شدن آن و به اندازه دانه ها و رنگ دانه های برنج بستگی دارد. هر چه رنگ دانه های برنج سفیدتر باشد، قیمت برنج ارزانتر است. برای اطلاع از قیمت هر کیسه برنج فجر به وب سایت تولید و صادرات برنج فجر مراجعه نمایید.

 فروشنده برنج سرگل فجر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *