برنج طارم دم سیاه

برنج طارم دم‌سیاه


شرکت عرضه برنج طارم دم‌سیاه، سعی دارد بهترین نوع برنج را باکیفیت بالا ارائه نماید. برنج طارم دم سیاه یکی از انواع برنج‌های استان گیلان است. این برنج در دسته برنج‌های مرغوب ایرانی قرار دارد. دانه‌های این برنج دارای رنگ سفید کرم مانند است. اندازه هر دانه آن حدودا ۷ میلی متر می باشد. کیفیت پخت بسیار خوبی دارد. جزء برنج های خوش عطر و طعم به حساب می آید.

شرکت عرضه برنج طارم دم سیاه

راهنمای عمومی خرید برنج

همه افراد به هنگام خرید برنج این دغدغه را دارند که برنج مرغوب تهیه کنند. به همین دلیل در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که به عنوان راهنمای عمومی برای شما مناسب باشد.

  • زمان که عطر برنج برای شما مهم است کافی است مقدار برنج در دست خود بگذارید. سپس در آن بدمید و بو کنید به این ترتیب می توانید میزان عطر برنج را تشخیص دهید.
  • اگر تازه بودن برنج برایتان ملاک است، چند دانه از برنج را زیر دندانتان بگذارید. در صورتی که خیلی سفت بود نشان دهنده قدیمی بودن برنج است. همچنین برنج کهنه رنگ تیره تری دارد. لازم به ذکر است که برنج کهنه کیفیت پخت بهتری دارد.
  • برای بررسی یکدست بودن برنج مقداری از آن را برداشته و به رنگ، شکل و اندازه ها دانه دقت کنید که مشابه باشند.
  • مهمترین و راحت ترین راه تشخیص کیفیت برنج پخت آن است. قبل از خرید برنج به میزان زیاد ابتدا مقدار کمی تهیه کنید و بپزید.
  • از فروشنده بپرسید که برنج کشت اول است یا دوم. گفته می‌شود برنج کشت دوم کیفیت بالاتری دارد. در نتیجه قیمت آن نیز گران تر از برنج کشت اول است.

راهنمای عمومی خرید برنج

مراکز پخش

برنج طارم بر اساس ویژگی‌های ظاهری و مکان کاشت آن به انواع مختلفی تقسیم می‌گردد. یکی از انواع برنج‌های طارم، برنج طارم دم سیاه است. معمولا برنج طارم دم‌سیاه محلی را با برنج دم سیاه آستانه اشرفیه اشتباه می‌گیرند. برای تشخیص درست باید بدانید برنج آستانه اشرفیه دانه های قلمی تر و کشیده تری دارد. برنج فریدونکنار هم نوعی برنج طارم است که محصول استان مازندران است.

از آن جایی که این برنج مربوط به استان گیلان است و بیشترین میزان کشت آن مربوط به شهر های رشت و لاهیجان و نواحی اطراف آن است. کشاورزان پس از برداشت این محصول را به توزیع کنندگان می فروشند. آن ها این محصول را در شهر های مختلف توزیع می‌نمایند.

یکی از مراکز پخش برنج طارم دم سیاه همین مجموعه است که این محصول را به صورت عمده به فروش می‌رساند، لذا متقاضیان برای خرید می توانند از طریق راه های تماس موجود در سایت با کارشناس فروش ما تماس گرفته و خرید خود را انجام دهند.

مراکز پخش انواع برنج طارم دم سیاه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *