شرکت توزیع برنج شیرودی ممتاز

توزیع برنج شیرودی ممتاز


توزیع برنج شیرودی ممتاز سال هاست که به پخش این برنج مرغوب مشغول است. برنج شیرودی ممتاز یکی از ارقام مهم برنج در ایران است که در استان های شمالی کشور به ویژه استان مازندران کشت می‌شود.
با توجه به کیفیت پخت و قیمت مناسب مورد توجه مصرف کنندگان زیادی به صورت خرد و عمده بوده و تولید و توزیع آن رو به افزایش است.

 

 

شرکت توزیع برنج شیرودی ممتاز

بهترین انواع برنج را بشناسید

محصول پر برکت برنج در کنار گندم قوت غالب غذایی مردم ایران را تشکیل می دهد. بنابراین کشت و تولید انواع با کیفیت و مرغوب برنج همواره مورد توجه کشاورزان و سازمان های مرتبط با کشاورزی می باشد.

برنج شیرودی پس از برنج های هاشمی، طارم، علی کاظمی و فجر یکی از بهترین انواع خوش پخت و مرغوب برنج به حساب می آید. در واقع طعم و عطر برنج، نحوه پخت، قد کشیدن و بلند بودن آن و یکدست بودن برنج از عواملی است که بهترین انواع برنج را شناسایی می کند.

از تلفیق دو برنج طارم دیلمانی و خزر پر محصول برنج شیرودی حاصل شده است. ویژگی های مثبت این دو برنج یعنی طعم و کیفیت برنج طارم و پرمحصولی برنج خزر را با هم داراست.
بذر این برنج پس از مطالعاتی که توسط موسسه تحقیقات استان مازندران انجام شده در اختیار کشاورزان قرار گرفته است. و تا امروز مورد کشت بوده و استفاده از این محصول روز به روز در حال گسترش است.

برنج شیرودی اعلا، دانه ای سفید و تاحدی کدر دارد. طول دانه قبل از پخت حدود ۷/۲ میلی متر بوده و عطر متوسطی دارد. از لحاظ شکل ظاهری شبیه به برنج هاشمی است. به طور وسیع در شهرهای چالوس، تنکابن و آمل در استان مازندران کشت می شود.
شاید نام های برنج مجلسی یا برنج طارم درباری، برنج سلطانی و استخوانی شیرودی را شنیده باشید. در واقع تمامی این ها نام های دیگر برنج شیرودی می باشند.

 

 

بهترین انواع برنج را بشناسید

 

برترین فروشندگان برنج شیرودی ممتاز

برنج شیرودی محصول با کیفیتی است که با پخت عالی و قیمت مناسب نسبت به انواع معروف برنج توانسته جایگاه ویژه ای در بین عموم مردم و رستوران ها پیدا کند. این برنج کیفیت کمتری نسبت به برنج های طارم و هاشمی دارد. اما ماندگاری آن پس از پخت بالا است. و بسیار مناسب تر از برنج های خارجی است. این برنج پس از پخت نرمی خود را حفظ نموده و به خوبی قد می کشد.

برنج شیرودی ظاهری شبیه به برنج هاشمی دارد. لذا خرید از مراکز غیر معتبر می تواند این نگرانی را ایجاد کند. که این نوع برنج را با قیمتی بیشتر و به عنوان برنج هاشمی به فروش برسانند. به طور کلی تشخیص انواع برنج کار ساده ای نیست.  شاید اعتماد به فروشندگان یا برندهای معتبر کار خرید این محصول را آسان تر نماید.

این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه فروش و توزیع انواع برنج و توزیع برنج شیرودی ممتاز فعالیت می‌کند. این مجموعه با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب، محصولی مطمئن را به شما ارائه می نماید. امکان خرید غیر حضوری و دریافت مشاوره از جمله تلاش های ما برای آرامش و راحتی مشتریان می باشد.

 

 

برترین فروشندگان برنج شیرودی ممتاز

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *