برنج سرلاشه فجر 10 کیلویی

فروشنده برنج سرلاشه فجر ۱۰کیلویی


فروشنده برنج سرلاشه فجر ۱۰کیلویی امروزه این محصول را به صورت عمده و بسته بندی به خریداران ارائه می کند. برنج فجر برنج ایرانی با عطر فوق العاده است که در موقع پخت قد می کشد و ری دارد. برنج سرلاشه فجر برنج درسته فجر است که کمی سرش شکسته باشد.  ارزش غذایی آن و طعم و بوی آن با برنج فجر فرقی ندارد.

فروشنده برنج سرلاشه فجر 10 کیلویی

تفاوت برنج سرلاشه با برنج نیم دانه

برنج سرلاشه فجر ۱۰کیلویی پس از برداشت به کارخانه شالیکوبی برده می شود تا برنج از شلتوک جدا شود. در شالیکوبی ایتدا باید برنج را تا حدی خشک کرد که این کار یا با نور خورشید یا با دستگاه خشک می شود. سپس برنج را از شلتوک آن جدا می کنند. سپس برا سفید کردن سبوس برنج از ان جدا می شود .در این سه مرحله خشک کردن و پوست کردن و سفید کردن مقداری از برنج هدر می شود.

پس از جدا کردن سبوس برنج با دستگاه های مخصوص برنج را پرداخت می دهند تا برق بیفتد. که در این مرحله هم ضایعاتی وجود دارد. مقداری از ضایعاتی که در این فرآیند به وجود می آیند به دستگاه های شالیکوبی بستگی دارد . هر چه ماشین مستهلک باشد ضایعات بیشتر است

برنج سرلاشه فجر مقدار دیگر ضایعات به نوع خرمن کوبی و ژن برنج و نوع خشک کردن و آفت های برنج بستگی دارد. بعد از تمام اینها برنج ها را الک می کنند .در بوجاری برنج را الک میکنند تا برنجهای نصفه و شکسته از برنج درسته جدا شود .در الک اول دانه های درسته برنج از شکسته ها جدا می شود .

در الک دوم برنج نیمدانه از لاشه و سر لاشه جدا می شود. سپس لاشه و سر لاشه را الک میکنند تا لاشه از سر لاشه جدا شود. باز آخر از همه که خیلی ریز است را شه میگویند. پس سرلاشه برنجی است که فقط سرش شکسته باشد و کمی از برنج درسته کوچکتر است. برنج نیم دانه تقریبا نصف برنج درسته است .

تفاوت برنج سرلاشه با برنج نیم دانه

فروش عمده برنج سرلاشه فجر

برنج سرلاشه فجر  به صورت بسته بندیهای مختلف در این سایت به فروش می رسد. قیمت آن از برنج درسته ارزانتر است و اگر به صوزت عمده خریداری شود باز هم ارزانتر می شود. به دلیل عطر آن در پخت شیربرنج و حتی شله زرد می توان استفاده کرد. فروش برنج سرلاشه ۱۰کیلویی در این سایت طرفداران فراوانی دارد. قیمت ارزانتر برنج سرلاشه فجر  به دلیل این است که در عملیات شالیکوبی سرش کمی شکسته یا پریده و هیچ فرقی با برنج درسته فجر ندارد.

و ارزانی برنج سرلاشه فجر به دلیل این است که سرش کمی پریده ولی طعم آن هیچ فرقی ندارد چون همان برنج است .و برای خرید میتوانید با مشاورین سایت تماس بگیرید و در کوتاهترین زمان خرید خود را انجام داده و در وقت و هزینه رقت و آمد صرفه حویی کنید.

فروش عمده برنج سرلاشه فجر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *